Ideeën

Antonn

New member
Ik heb 3 ideeën:

- Er staat dat je niet mag dubbelposten binnen de 24 uur. Laat het automatisch gaan dat het gewoon onmogelijk is.
- Maak een teksteditor.
- Net vergeten... Deze was net zo goed...

Dus ehm... ja... als jij het idee dat ik vergeten bent mag je deze ook gerust posten
yummie.gif

Lennard

Active member
1. dat hebben we bewust zo gedaan; soms moet je wel dubbelposten en op deze manier kan dat nog
2. opzich een goed idee, al werkt het zo eigenlijk ook wel prima.. iedereen weet eigenlijk wel wat de en tags enzo doen, en mensen die dat niet weten kunnen gewoon hun verhaal uittypen zonder opmaak, dan is het ook gewoon leesbaar. Maar ik zal het eens overleggen
3. topidee
thumbsup.gif

Antonn

New member
Niet elke tekst editor is handig, nee. Het zou nog steeds een redelijk eenvoudige mogen zijn. Dat je bijvoorbeeld bij je instellingen een grote of kleine kan kiezen...?
PS. Als jou idee gekozen word, krijg ik dan wat?
smile.gif

PS. Idee 3 viel terug: Dat je bij de reffrals geen reffral kan aanmaken als jij er de eigenaar van bent (IP controle)

Braam

New member
Op idee 3 dat heeft toch geen zin. Er zijn altijd nog proxys

En als je idee gekozen word, krijg je een vriendelijk bedankje!

Antonn

New member
Ook altijd leuk
smile.gif

edit: Nog een ideetje, chat uitbreiden. Dat je vriendenverzoeken kan sturen en rechtsonderaan knopje hebt en als je daar op klikt schuift er balkje uit met hier de online vrienden. Je kan daar met ze chatten?

Jurgen

Active member
Chat uitbreiden lijkt me nogal onnodig, volgens mij wordt die chat al zeer weinig gebruikt.

Ewan

New member
Jurrie (link):
Chat uitbreiden lijkt me nogal onnodig, volgens mij wordt die chat al zeer weinig (lees: nooit) gebruikt.

Zo is het beter
emo.gif

Antonn

New member
Jurrie (link):
Chat uitbreiden lijkt me nogal onnodig, volgens mij wordt die chat al zeer weinig gebruikt.

Inderdaar, de chat word weinig gebruikt, en daar zou dus verandering in kunnen komen. Ik denk dat er dan meer gebruik van word gemaakt. Lijkt me ook handig

Willem

Active member
2 heb ik liever niet, ik vind UBB erg handig te gebruiken, ik denk niet dat er veel mensen zijn die het niet begrijpen
yummie.gif

dat idee van de chat vind ik wel wat, gewoon die hele chat die er nu is weg doen en dan iets zoals IRC doen, dat we gewoon een #one2xs ofzo hebben
yummie.gif

Freestyle

New member
Wat is er moeilijk aan de ubb codes
confused.gif
.
En de chat gewoon zo laten, het word toch nooit echt gebruikt. Alleen de eerste paar dagen.

Antonn

New member
UBB is eenvoudig, maar bijvoorbeeld met een teksteditor gaan er sowieso meer plaatjes gebruikt worden enz. En dan kan je misschien ook wat maken dat ze UBB of teksteditor kunnen wijzigen bijh hun instellingen.

Jurgen

Active member
Willemmm (link):
dat idee van de chat vind ik wel wat, gewoon die hele chat die er nu is weg doen en dan iets zoals IRC doen, dat we gewoon een #one2xs ofzo hebben
yummie.gif

Dat wordt 2 weken gebruikt omdat het nieuw is en daarna niet meer.
emo.gif

Lennard

Active member
Die chat wordt bijna alleen nog maar gebruikt door mensen die tegen zichzelf praten, mensen die de smilies uitproberen en mensen die de floodblocker uitproberen.
emo.gif

Antonn

New member
Weet ik, ik zou het juist anders willen. Dat ze met elkaar afspreken in prive chat om te praten over handelen enz
Trouwens, wat bedoel je met floodblocker?

Bovenaan