Idee, nachttopic

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

Nick

Guest
Hey,
Kingunit en ik kwamen op het idee om een nachttopic te openen.
Wat zouden jullie hiervan vinden, dat je alleen van 0:00 tot 6:00 mag praten, zodat het gesprek niet verder wordt verstoord.
Zo kan je dus de volgende nacht er over door praten, en misschien wordt het vaker bezocht dan het offtopic topic in de nacht.
Groetjes, Kingunit & Nick

Hahahahah Kingunit de nachtdier
xd.png

Vind het opzich niet echt nodig? Ikbedoel, waarom niet in het offtopic topic?

M

Marjolein

Guest
Omdat dan alles door de war gaat, maar ik ga nu even niet uitleggen (botje heeft dit gedaan voor me, ben beetje dronken hiero vanaf vuurwerk show , was gratis bier
yummie.gif
)

laatz

Sjoerd

Lid
Ik vind het wel een goed idee, maar dan moet Lennard ook iets maken dat alleen s nachts het topic te zien is
biggrin.gif

Azdinnn (link):
Hahahahah Kingunit de nachtdier
xd.png

Vind het opzich niet echt nodig? Ikbedoel, waarom niet in het offtopic topic?

het nachtdier
smile.gif
haahah.

@Sjoerd,

Zoiets had ik ook in gedachten
biggrin.gif

ik denk niet dat het gaat komen.
maar is wel goed idee
yummie.gif

kmt er dan ook een ochtend topic en een middag topic en een avond topic
yummie.gif

toevoeging: je kan het wel altijd bekijken. maar je kan alleen tussen 00:00 t/m 06:00 reageren/posten

Freestyle (link):
ik denk niet dat het gaat komen.
maar is wel goed idee
yummie.gif

kmt er dan ook een ochtend topic en een middag topic en een avond topic
yummie.gif

toevoeging: je kan het wel altijd bekijken. maar je kan alleen tussen 00:00 t/m 06:00 reageren/posten

njah een nachttopic zou specialer zijn
biggrin.gif

Klopt, maar nu in de vakantie zou het wel kunnen, maar als school begint ben ik egt niet aanwezig tussen 00.00-06.00 :D

Sjoerd

Lid
Freestyle (link):
dat is juist niet leuk, hou de nachtgeheimen lekkers nachtsssss
biggrin.gif

Tom

Lid
Ik vind het een beetje onzin, als je vind dat dit moet gebeuren, dan maak je toch gewoon een topic aan.

Caner

Held
Tom (link):
Ik vind het een beetje onzin, als je vind dat dit moet gebeuren, dan maak je toch gewoon een topic aan.

En we kunnen ook instellen wanneer tot wanneer het topic aan staat. Ja dat kunnen we. Natuurlijk gaan we naar jou luisteren.

Gast, we willen dat ;s nachts van 0:00 tot 6:00 de topic zichtbaar is en kom je aan met een dom zin

Jesse

Lid
Max (link):

Tom (link):

En we kunnen ook instellen wanneer tot wanneer het topic aan staat. Ja dat kunnen we. Natuurlijk gaan we naar jou luisteren.

Gast, we willen dat ;s nachts van 0:00 tot 6:00 de topic zichtbaar is en kom je aan met een dom zin

Juist dit idee wist de topicstarter inderdaad al voor dat hij dit opende
emo.gif
Het is op zich wel grappig , alleen hoe zit het dan met het offtopic gaat die dan ook op slot na 12 uur en opent hij zichzelf weer om 6 uur of?

Dan heb je gewoon 2 spamtopics 1 vind ik al veel, en dat je dan een discussie beter kan volgen dat slaat ook nergens op je kan ook gewoon in het offtopic tot 9 uur ofzow achter je computer zitten dan is het hier ook nog rustig...

Je zou ook iets kunnen maken dat je gewoon dingen in het offtopic post dat de berichten die s nachts geplaatst zijn gewoon in het offtopic komen, maar dat er een zoekknopje is dat je ook alleen de berichten kan vinden die s nachts geplaatst zijn zo kan iedereen de discussie onderling s nachts voortzetten maar toch in het offtopic, en zien andere mensen het wel in het offtopic.

Jesse (link):

Max (link):

Tom (link):

Juist dit idee wist de topicstarter inderdaad al voor dat hij dit opende
emo.gif
Het is op zich wel grappig , alleen hoe zit het dan met het offtopic gaat die dan ook op slot na 12 uur en opent hij zichzelf weer om 6 uur of?

Dan heb je gewoon 2 spamtopics 1 vind ik al veel, en dat je dan een discussie beter kan volgen dat slaat ook nergens op je kan ook gewoon in het offtopic tot 9 uur ofzow achter je computer zitten dan is het hier ook nog rustig...

Je zou ook iets kunnen maken dat je gewoon dingen in het offtopic post dat de berichten die s nachts geplaatst zijn gewoon in het offtopic komen, maar dat er een zoekknopje is dat je ook alleen de berichten kan vinden die s nachts geplaatst zijn zo kan iedereen de discussie onderling s nachts voortzetten maar toch in het offtopic, en zien andere mensen het wel in het offtopic.

Als het topic alleen van 00:00 t/m 06:00 zichtbaar is, dan is er een topic voor alle nachtgeheimen
bloos.gif
En het offtopic heefd daar niets mee te maken.

Ik vind het een flauw idee
emo.gif

Wow nachtgeheimen...
confused.gif

Als je geheimen wilt vertellen, doe dat dan via MSN.
biggrin.gif

Ik vind het discriminatie voor de mensen die niet s nachts kansloos achter hun PC zitten.
emo.gif

Sjoerd

Lid
Nicopara (link):
Ik vind het een flauw idee
emo.gif

Wow nachtgeheimen...
confused.gif

Als je geheimen wilt vertellen, doe dat dan via MSN.
biggrin.gif

Ik vind het discriminatie voor de mensen die niet s nachts kansloos achter hun PC zitten.
emo.gif

Dus jij vind dat we iedereen op msn moeten toevoegen en daar een nachtgesprek moeten houden.. is dat dan geen discriminatie voor de mensen die s nachts niet online zijn dan?
emo.gif

En het gaat niet echt om nachtgeheimen, denk ik?
als mensen er s nachts niet zijn hebben ze dan toch gewoon pech?

M

Marjolein

Guest
Nicopara (link):
emo.gif

Waarom dat nou weer
emo.gif

als je in de nacht er niet bent heb je ook geen nachtgeheimen
wink.gif

@sjoerd,
ja idd, het was ook niet voor nachtgeheimen bedoeld, dat een iemand dat er nou van maakt
emo.gif

Sjoerd (link):
Dus jij vind dat we iedereen op msn moeten toevoegen en daar een nachtgesprek moeten houden.. is dat dan geen discriminatie voor de mensen die s nachts niet online zijn dan?
emo.gif

En het gaat niet echt om nachtgeheimen, denk ik?
als mensen er s nachts niet zijn hebben ze dan toch gewoon pech?

Sjoerd (link):
dat is juist niet leuk, hou de nachtgeheimen lekkers nachtsssss
biggrin.gif

Jouw woorden
emo.gif

Als je echt "geheimen" vertelt, moet iedereen dat dan weten? Dan is het geen geheim meer
emo.gif

Dat kan via MSN dan.

En als het toch geen nachtgeheimen zijn of wat dan ook, dan kan dat toch gewoon in offtopic?
emo.gif

Een forum moet open en transparant zijn en blijven. (tenzij aparte fora voor mods, ...)

Trouwens van "discrimatie". Ik verwijs hiervoor dus dat het topic wordt afgesloten en onzichtbaar wordt buiten die uren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan