Idee: site verkopen

Timvz

New member
Omdat sommige mensen hun site willen verkopen, had ik bedacht dat ze hun one2xs website ook op one2xs kunnen verkopen. Dat je zeg maar een pagina hebt en dat je op die pagina je website (voorbeeld: www.voorbeeld.nl) kan verkopen door zeg maar in te vullen voor 3 punten bijvoorbeeld en dat als iemand hem koopt dat die dan word over gezet naar zijn account en de gegevens naar hem worden verstuurd in pm of email.

Goed idee of Slecht idee?

Kjeld

New member
Slecht idee, wanneer kap je nu eens met die ideëen waarvan je zelf ook wel kan bedenken dat ze er toch niet in komen?

Lennard en Ruben ook nog wel want anders te doen dan die onzin ideëen van jou uit te werken..

Ordian

New member
Waarom kan ik niet op: "Ik ben een aardappel" stemmen?

aardappel.png

Timvz

New member
Kjeld:
Slecht idee, wanneer kap je nu eens met die ideëen waarvan je zelf ook wel kan bedenken dat ze er toch niet in komen?

Lennard en Ruben ook nog wel want anders te doen dan die onzin ideëen van jou uit te werken..

jonge he waarom word jij meteen pisig zeg!!!

Ruben

New member
Ik zie echt de meerwaarde van zon functie niet in, er is nu toch ook gewoon een aangeboden en gezocht forum?

Kjeld

New member
Timievz:

Kjeld:

jonge he waarom word jij meteen pisig zeg!!!

Ik word niet gelijk pissig, iedereen met een paar hersencellen snapt wel dat dit er toch niet in komt..

Ruben

New member
Ok ok jongens. Kjeld, iets chiller reageren kan ook wel. Je hebt wel een punt vind ik, mensen kunnen wel goed nadenken voor ze zon idee posten, maar rustig reageren van jouw kant kan ook he
emo.gif

Tim, we waarderen het dat je de moeite neemt om ideeën te bedenken, maar denk ook 2x na voordat je een idee post. Zoals Kjeld al, op een niet al te subtiele manier, zegt komt dit er natuurlijk nooit. Dan kan je natuurlijk voor elk item wat je wilt verkopen wel een aparte pagina maken.

Kjeld

New member
Nja oké, sorry
santabaard.gif

Ik word alleen een beetje ziek van heel die onzin-ideëen die iedere keer een paar seconde van mn leven verspillen
hypocrite.gif

Bovenaan