idee: Surfbar

Timvz

New member
Beste one2xs (leden),

Ik had het idee voor een one2xs surfbar. Mensen kunnen dan met one2xs adverteerders saldo in de surfbar adverteren, en leden kunnen er weer punten door verdienen. en daar krijgt one2xs dan ook een kleine inkomsten van.

Goed idee of Slecht idee?

Timvz

New member
Reacties.... er komen alleen maar stemmen
xd.png

Nicopara

Active member
Slecht.

Het verlaagt alleen maar de kwaliteit voor de adverteerders.

En bovendien zou je dan maar 0,001 krijgen per view ofzo?
emo.gif

Timvz

New member
tuurlijk wel als je 5 euro adverteerders saldo hebt en 1 klik kost 0,002 dan kan dat denk ik wel.....

Miel

New member
Ik zou het doen.
Het is fijn voor adverteerders, die bijvoorbeeld willen dat mensen 30 seconde blijven.

Lennard

Active member
Ik vraag het me eerlijk gezegd af, als je al ziet hoe weinig die klik advertenties gebruikt worden..

Timvz

New member
ja maar surfbar kan je gewoon aan laten staan dat leek mij super fijn. En ik als adverteerder leek mij het ook wel fijn. en trouwens je zou dan gewoon je surfbar aan laten staan. Dat is lekker simpel wand per 1000 vieuws heb je dan al 1 punt. En jullie makener ook nog inkomsten mee.

Mitchels

New member
Zoals jij zegt, lekker open laten staan, dat heeft voor de adverteerder geen nut
emo.gif

Je bekijkt zijn site dan niet.

Lennard

Active member
Sowieso áls het er komt dan komt er net zoiets als bij Dutchleader, dat je na elke site op een dingetje moet klikken ofzo.

Timvz

New member
Lennard:
Sowieso áls het er komt dan komt er net zoiets als bij Dutchleader, dat je na elke site op een dingetje moet klikken ofzo.

oja dat is wel goed idee
wink.gif

en mij lijkt het echt super handig dan om te gebruiken

Bovenaan