IK SNAP HET NIET! HELP! :(

Hallo,

ik snap niet hoe dit werkt en heb heel wat vragen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en mijn vragen kunnen beantwoorden!

- Wat kan ik met verdiende punten doen?
- Kan ik in het Aanbiedingen topic een advertentie plaatsen, zonder punten?
- Ik zie in het aanbiedingen topic dingen als: €5,- euro paypal te koop. Hier word vervolgens 6 punten voor gegeven. MAAR WAAROM ZOVEEL?!?!? Ik had op de site gelezen dat als je 5 euro met PayPal opwaardeert, gaat er €0,35 af. En voor elke PayPal euro krijg je 0,75 punten. Dus 5-0,35
= 4.65 x 0,75 = 3.4875 punten. De vraag is dus: WAAROM GEEF JE 6 PUNTEN VOOR IETS WAAR JE MAAR 3.5 PUNT VOOR KRIJGT!?! Je maakt dan toch bewust 2.5 punt verlies of ben ik nou zo gek?

AUB mensen, leg het mij uit!!!! Wat kan ik met die punten doen!?!? O ja, nog iets:

Als ik voor 6 punten een www. -huppeldepup- .nl website koop, voor hoe lang is die dan geldig? En kan ik dan ook een site maken, of heb ik dan alleen de naam gekocht? Dus kan ik dan ook allerlei dingen zetten op mijn site, zoals filmpjes/advertenties/winkel wagentje/informatie paginas/forums etc. HELP AUB!

Ik snap dit echt niet maar het ziet er wel leuk uit!
smile.gif

Jesse

Lid
- Wat kan ik met verdiende punten doen?

antwoord:Een host of domein gratis bestellen of je bied je punten aan in het forum en vraagt er iets anders voor naar keuze.

- Kan ik in het Aanbiedingen topic een advertentie plaatsen, zonder punten?
antwoord: Dit kan ja stel je verkoopt een layout dan moet je hier punten voor vragen dan krijg jij punten hiervoor.

- Ik zie in het aanbiedingen topic dingen als: €5,- euro paypal te koop. Hier word vervolgens 6 punten voor gegeven. MAAR WAAROM ZOVEEL?!?!? Ik had op de site gelezen dat als je 5 euro met PayPal opwaardeert, gaat er €0,35 af. En voor elke PayPal euro krijg je 0,75 punten. Dus 5-0,35
= 4.65 x 0,75 = 3.4875 punten. De vraag is dus: WAAROM GEEF JE 6 PUNTEN VOOR IETS WAAR JE MAAR 3.5 PUNT VOOR KRIJGT!?! Je maakt dan toch bewust 2.5 punt verlies of ben ik nou zo gek?
AUB mensen, leg het mij uit!!!! Wat kan ik met die punten doen!?!?

antwoord: Op one2xs kun je punten kopen door met paypal te betalen. Mensen die paypal hebben proberen vaak eerst nog paypal aan te smeren op het forum want iemand die toevallig paypal nodig heeft kan dan paypal krijgen, via one2xs kan je namelijk geen paypal krijgen en daarom wordt er meer geboden op paypal in het forum.

O ja, nog iets:
Als ik voor 6 punten een www. -huppeldepup- .nl website koop, voor hoe lang is die dan geldig? En kan ik dan ook een site maken, of heb ik dan alleen de naam gekocht? Dus kan ik dan ook allerlei dingen zetten op mijn site, zoals filmpjes/advertenties/winkel wagentje/informatie paginas/forums etc. HELP AUB!
Ik snap dit echt niet maar het ziet er wel leuk uit!
smile.gif

antwoord: Indien je een domein besteld is deze 1 jaar geldig indien je dan niet nog is 6 punten neerlegt om hem te verlengen dan is het domein gewoon niet meer van jouw en gebeurd er verder niks. Als je een domein besteld koop je alleen de domein om een site op te zetten heb je een hosting nodig, je bouwt dan een website op met verschillende scriptalen dit krijg je niet in een dagje onder de knie, vraag aan mij niet hoe want ik kan het nog steeds niet geduld heb ik er niet voor
emo.gif

En bij deze welkom op One2xs
pompom.gif

edit voor hieronder:
Ik deed er ook best lang over hoor
shiny.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Wat je met je punten kan doen? - je kan op one2xs een domein of host kopen of je kan bij andere gebruikers een websitesysteem, layout o.i.d. kopen.

Waarom zoveel punten voor paypal? - mensen kopen paypal voor meer punten omdat ze de paypal dan niet gebruiken op one2xs maar elders op andere sites. Dus wordt de waarde niet bepaald door de inruilwaarde van one2xs maar door het vraag en aanbod.

Aanbiedingentopic..- in dit topic kun je een product aanbieden in ruil voor punten. Dus heb je een zelfgemaakt script of een zelfgemaakte layout dan kan je m verkopen voor punten.

Hoelang geldig?- een domeinnaam koop je voor 1 jaar, hierna kun je m verlengen met punten of je laat m verlopen. Dit geld ook voor een host.

//edit: Jesse was me voor. ikdeed er nogal lang over om dit te typen
yummie.gif

O, dus als ik €5,- paypal te koop bied, hoe maak ik dit dan over naar iemand die geen paypal heeft? Gewoon op de bankrekening nummer zetten neem ik aan? Want ik heb PayPal en wil er van profiteren. Wie wilt dus €5,- paypal van me kopen voor veel punten?

Of voor veel Habbo spullen. Ik zoek credits/hc banken/supers of cato rares (grasjes enz.).
Dus als je hebt: laat weten want ik heb PayPal gelinkt aan mijn bankrekening nummer en kan dus 1500+ euro gebruiken, doe ik natuurlijk niet. Om te beginnen €5,-.
smile.gif

Jesse

Lid
Quote:
O, dus als ik €5,- paypal te koop bied, hoe maak ik dit dan over naar iemand die geen paypal heeft? Gewoon op de bankrekening nummer zetten neem ik aan? Want ik heb PayPal en wil er van profiteren. Wie wilt dus €5,- paypal van me kopen voor veel punten?

Dit soort dingen hoor je dus in een topic in aanbiedingen te zetten, indien iemand paypal van jouw koopt neem ik aan dat die persoon ook paypal heeft?
emo.gif

Alcapone (link):
Of voor veel Habbo spullen. Ik zoek credits/hc banken/supers of cato rares (grasjes enz.).
Dus als je hebt: laat weten want ik heb PayPal gelinkt aan mijn bankrekening nummer en kan dus 1500+ euro gebruiken, doe ik natuurlijk niet. Om te beginnen €5,-.
smile.gif

Ik heb habbospullen zie mijn topic maar dit hoort eigenlijk ook niet in dit topic thuis want dit is geen vraag over One2xs. Ik raad je tevens aan om even de regels van One2xs door te lezen want voor een dubbelpost kun je een hoger tolerantieniveau krijgen en hierdoor kun je een ban krijgen op One2xs (spreek uit ervaring ik ben dus al een keer verbannen maakte in het begin dezelfde fout), het is maar een waarschuwing je moet zelf weten wat je ermee doet!

Succes met verkopen in iedergeval! Dit was niet mod achtig bedoelt maar meer een oplettend berichtje
emo.gif

Bovenaan