Ik snap one2xs niet, leg het me uit? :)

Sunshine

New member
Hee!

Ik ben dus net nieuw op one2xs en door een vriend werd me verteld dat je hier op dus een gratis domein/webhost kon verdienen. Maar ik snap het niet helemaal. Ik heb al bij Punten verdienen gekeken en daar staat doe advertenties en klik advertenties. Maar die doe-advertenties ben ik niet van plan om te doen want daarbij moet je jezelf vaak aanmelden of dingen kopen. Maar bij de klik advertenties staat geen een link! Hoe komt dat? Zijn die er op dit moment niet of is er een bug of iets dergelijks!

Groetjes,
Sunshine

pompom.gif

Jasperxs

New member
1. Kliklinks zijn er maar zelden
2. Er zijn genoeg doelinks die je met alleen registreren kan doen
3. Bied op het forum je diensten (layouts, scripts) aan en verdien daarmee.

Videotube

New member
Die zijn er momenteel niet, je kunt ook je puntensaldo opwarderen door te bellen/SMSen oid. Je kunt op het forum handelen (verdient het beste/meeste).

L

Laurenss

Guest
Hey,

Er zijn inderdaad nu geen klik advertenties op one2xs
smile.gif

Je zou inderdaad vaak genoeg je gegevens moeten gebruiken bij een doe advertentie, maar er zijn ook doe-ads zoals een Facebook pagina liken (http://www.one2xs.com/doeinfo?id=1665)
Niet bij alles hoef je dus een bestelling te plaatsen.

Hier staat nog veel meer informatie voor je!

Heel veel plezier en succes op one2xs
pompom.gif

Sunshine

New member
Oke! Bedankt voor de reacties.. Maar nu komt de volgende vraag..
Wat wordt er bedoelt met handelen op het forum, en met welke producten kan je handelen als je een 16 jarige scholier bent.. Haha!

Groetjes!

L

Laurenss

Guest
Misschien kan je bijvoorbeeld wel een hele mooie layout maken, die kan je dan verkopen op het forum in ruil voor punten.

Ook kan je reageren op de topics in aanvragen, zodat je een opdracht voor iemand uitvoert.

Laurenss

New member
Als je toch nog steeds niet snap, kan je ook ticket aanmaken! Daarmee gaat het team daarmee jou verder helpen.

V

Verwijderd lid 399

Guest
Laurenss (link):
Als je toch nog steeds niet snap, kan je ook ticket aanmaken! Daarmee gaat het team daarmee jou verder helpen.

Nee dit soort vragen horen niet in een ticket, Een ticket is voor vragen waarmee leden niet kunnen helpen (Bijv. een domein moet overgezet worden etc.)

Laurenss

New member
Nielsie (link):

Laurenss (link):

Nee dit soort vragen horen niet in een ticket, Een ticket is voor vragen waarmee leden niet kunnen helpen (Bijv. een domein moet overgezet worden etc.)

ja, weet ik. was fout dat ik zei.

Bovenaan