In 1x bellen voor een product.

Sfpmarc

New member
Gegroet!

Mijn idee van One2xs is om het mogelijk te maken dat een lid in één keer kan smsen of bellen voor een host, domeinnaam of een Minecraft-server.


Dit maakt het bestel proces korter en aantrekkelijker.
Want wees nou eerlijk, als je iets in één keer kan doen, dan doe je dat toch sneller?

Toen ik op One2xs kwam was ik erna gelijk weer inactief, dit omdat het punten verzamelen voor mij gewoon niet snel genoeg ging.

Misschien ben ik lui, een zeikerd of wat dan ook,
maar ik denk dat ik hier niet de enige in ben.

Kort samengevat, maak het mogelijk om in één keer te kunnen bellen of smsen voor een host, domeinnaam of een Minecraft-server

Mvg,
Marc (SfpMarc) van Houten.


Mede mogelijk gemaakt door NickNl.
 

Lennard

Active member
Je bedoelt dat je langer belt en dan ineens 4 punten krijgt voor je starter-host ipv heel veel keer bellen voor 0,6 punten per keer?
 

Dylan

<script>
Als paysafecard en ideal erook bij zit ben ik ook voor
biggrin.gif
 

Jurgen

Active member
Dylanh (link):
Als paysafecard en ideal erook bij zit ben ik ook voor
biggrin.gif



Dat kan al, je moet alleen even uitrekenen (staat zelfs al een rekenhulp) welk bedrag je moet betalen voor dat aantal punten.
biggrin.gif
 

Nickxs

New member
Doen, doen, doen!
Ook makkelijk voor de minecraft API
Krijg je one2xs punten & je verkoopt een minecraft server.

Gewoon: DOEN
 

Medk

New member
Dit kan je toch instellen met de bel/sms api?

Verbeter mij als ik fout zit.


Edit: Kan niet.
 

Lennard

Active member
Sfpmarc (link):
Vraag me af wat Lennard van dit idee vind..
emo.gif

Het zelfde als jij, maar ik denk dat de meeste mensen hier toch geheel of gedeeltelijk met punten willen betalen, dat is namelijk het doel van de site; je meldt je niet aan omdat je een product met geld wil betalen lijkt me.
 

Sfpmarc

New member
Lennard (link):

Sfpmarc (link):
Vraag me af wat Lennard van dit idee vind..
emo.gif

Het zelfde als jij, maar ik denk dat de meeste mensen hier toch geheel of gedeeltelijk met punten willen betalen, dat is namelijk het doel van de site; je meldt je niet aan omdat je een product met geld wil betalen lijkt me.




Ik zie het probleem er niet van in?
En de mensen die gepost hebben zijn allemaal voor.
 

Medk

New member
Lennard (link):

Sfpmarc (link):
Vraag me af wat Lennard van dit idee vind..
emo.gif

Het zelfde als jij, maar ik denk dat de meeste mensen hier toch geheel of gedeeltelijk met punten willen betalen, dat is namelijk het doel van de site; je meldt je niet aan omdat je een product met geld wil betalen lijkt me.



Maak 2 opties?
Je kan sparen of je kan gelijk het geheel betalen.
 

Patricka

New member
Kan je niet iets maken dat als je een domein wilt bestellen, dat je vervolgens een betaling kan kiezen, als je niet genoeg punten hebt. (bellen dus) En dat het systeem vervolgens berekend hoeveel er betaald moet worden?
 

Medk

New member
Patricka (link):
Kan je niet iets maken dat als je een domein wilt bestellen, dat je vervolgens een betaling kan kiezen, als je niet genoeg punten hebt. (bellen dus) En dat het systeem vervolgens berekend hoeveel er betaald moet worden?


Dit dus. Ik ben voor.
biggrin.gif
 
S

Sfpmarc

Guest
Patricka (link):
Kan je niet iets maken dat als je een domein wilt bestellen, dat je vervolgens een betaling kan kiezen, als je niet genoeg punten hebt. (bellen dus) En dat het systeem vervolgens berekend hoeveel er betaald moet worden?


Je bedoeld:

Je wilt op dit moment een .nl domein bestellen, deze kost 6 punten.
Je hebt op dit moment 1,2 punten
Klik hier om de resterende 4,8 punten bij te kopen voor X euro via je telefoon.


toevoeging op 22 februari 2013, 16:05:24:
Of bedoel je iets anders?
 
Bovenaan