inbox legen

Wiitse

New member
Je kunt je inbox alleen maar legen door op het kruisje te klikken... wachten... en dan nog een paar duizend keer. Ik heb veel berichten in mijn inbox en ik wil ze weg maar dan ben ik wel een paar dagen bezig.
Kan het niet beter zo zijn dat je kunt selecteren welke je weg wilt en een knop waarbij alle berichten weg gaan?

Shahiem

Active member
Had ik ook is voorgesteld
yummie.gif

Lennard

Active member
Maar als je 100 paginas hebt moet je alsnog 100 x heel veel select-dingetjes aanklikken toch?
emo.gif

Robbert

New member
Luukvdo (link):
Of je maakt een vakje dat alle pms op die pagina aanvinkt? :D

dan moet je alsnog super vaak klikken als je een heleboel paginas aan pbs hebt.

Lennard

Active member
Of ik moet een archiefmap maken dat je daar PMs heen kunt verplaatsen.
Dan verplaats je de PMs die je graag wilt bewaren, en de rest kun je dan met een verwijder-alles-knop verwijderen.
emo.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Grote(re) fora hebben dat ook, dat je zelf mappen kan maken zegmaar. Is opzich handig om overzicht te houden. Nou ga ik niet zeggen dat je het zo moet maken dat mensen mappen zelf kunnen maken, maar een archief-map zou wel handig zijn voor belangrijke PBs.

Wiitse

New member
Lennard (link):
Of ik moet een archiefmap maken dat je daar PMs heen kunt verplaatsen.
Dan verplaats je de PMs die je graag wilt bewaren, en de rest kun je dan met een verwijder-alles-knop verwijderen.
emo.gif

Dat zou heel handig zijn ja.

Ruben

New member
Ja dat is inderdaad een functie die er nog in moet komen.

Een omslachtige oplossing is een nieuwe map aanmaken, alle berichten die je naar inbox wilt zetten daarin zetten, en vervolgens de map verwijderen
emo.gif

Bovenaan