Zozo, wou net verder gaan met me spel maar dat wil dus blijkbaar niet
S Sebas Active member 14 jun 2009 #41 Zozo, wou net verder gaan met me spel maar dat wil dus blijkbaar niet
Nidatje New member 14 jun 2009 #42 Awww echt jammer jonge wou ik net min portofolio uploaden heb een hele leuke gemaakt
A Alexx New member 14 jun 2009 #43 Pff dit is echt kloote hoor. Zorg dat dit maar snel in orde is want dit kan echt niet xD Maar ehh ,,saai zonder mijn lieverd hosting
Pff dit is echt kloote hoor. Zorg dat dit maar snel in orde is want dit kan echt niet xD Maar ehh ,,saai zonder mijn lieverd hosting
S Sebas Active member 14 jun 2009 #44 One2xs kan er niks aan doen het zit licht bij de host. Maar zoals lennard al zij zal over een week een andere host in werking worden getreed.
One2xs kan er niks aan doen het zit licht bij de host. Maar zoals lennard al zij zal over een week een andere host in werking worden getreed.
Shahiem Active member 14 jun 2009 #45 Zeker klote , ik wou net mij site een beetje afmaken. Hosting ik mis je xD Ik dacht ook dat ik me wachtwoord was vergeten
Zeker klote , ik wou net mij site een beetje afmaken. Hosting ik mis je xD Ik dacht ook dat ik me wachtwoord was vergeten
Shahiem Active member 14 jun 2009 #47 Ja zeker , vooral als ik me site online wil hebben voor 16.00 maar ik denk toch dat ik er 6 uur van maak.
Ja zeker , vooral als ik me site online wil hebben voor 16.00 maar ik denk toch dat ik er 6 uur van maak.
C Corbin New member 14 jun 2009 #58 Iedereen in een keer inloggen, server kan het niet aan, weer er uit!!! HAH
Liteonit New member 14 jun 2009 #59 Ondertussen weer opgelost. Hardeschijven in de server hebben een beetje de beste tijd gehad. Gelukkig komt daar snel verandering in
Ondertussen weer opgelost. Hardeschijven in de server hebben een beetje de beste tijd gehad. Gelukkig komt daar snel verandering in