Installatron in DA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merlin

New member
Misschien is het leuk via liteserver Installatron op de server te laten zetten?
smile.gif

Dat maakt het installeren van heel veel freeware scripts enorm makkelijk. Even een blog in een handomdraai installeren bijvoorbeeld
smile.gif

Bovendien heb je dan veel keuze en hoef je niet alles op te gaan zoeken op google
smile.gif

Lennard

Active member
Overweeg ook even hoeveel mensen het daadwerkelijk gebruiken en dat de versies in de installatron doorgaans ouder zijn dan de meest recente versies (toch?).

V

Verwijderd lid 399

Guest
het was er eerst
het werd te weinig gebruikt dus ging eruit

Liteonit

New member
Het heeft een hele tijd op de server gestaan, echter was het gebruik zeer laag.
Wanneer er genoeg interesse is, en ik de kosten van licentie terug kan verdienen is het wellicht de moeite om toch weer aan te bieden ;-)

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Is er geen mogelijkheid om het bijvoorbeeld per user aan te bieden ofzo, voor een meerprijs o.i.d.

Liteonit

New member
Rik:
Is er geen mogelijkheid om het bijvoorbeeld per user aan te bieden ofzo, voor een meerprijs o.i.d.

Nope helaas niet

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Liteonit:

Rik:

Nope helaas niet

Dus het is echt iets dat op ieders DA komt te staan?

Naja, zelf heb ik er inderdaad geen behoefte aan, simpelweg omdat ik alles zelf kan instaleren
smile.gif

Jurgen

Active member
Er staan een aantal scripts in, zoals Cutenews. Hij maakt dan automatisch databases aan en zet het op je host. De configuratie vraagt hij automatisch (zoals naam en wachtwoord.).

Remi

New member
Jurrie:
Er staan een aantal scripts in, zoals Cutenews. Hij maakt dan automatisch databases aan en zet het op je host. De configuratie vraagt hij automatisch (zoals naam en wachtwoord.).

Cutenews 1.4.5 toch?
emo.gif

V

Verwijderd lid 399

Guest
wel handig gebruik het alleen niet =D
ik heb ergens anders een host

Merlin

New member
Persoonlijk wist ik niet dat een Installatron licentie geld koste. Vond het zelf wel nuttig altijd maar als het inderdaad out of date versies zijn is het een beetje jammer.

Maar is dat ook echt zo?

Lennard

Active member
Merlin:
als het inderdaad out of date versies zijn is het een beetje jammer.
Ik weet het niet, dat leek me logisch omdat je anders zowat elke dag je installatron moet updaten, maargoed, zeker weten doe ik het dus niet.

Liteonit

New member
Lennard:

Merlin:
als het inderdaad out of date versies zijn is het een beetje jammer.
Ik weet het niet, dat leek me logisch omdat je anders zowat elke dag je installatron moet updaten, maargoed, zeker weten doe ik het dus niet.

Installatron houdt alles gewoon up-to-date hoor
smile.gif

Alle software welke met installatron installed wordt, wordt ook automatisch up-to-date gehouden. Je hebt er dus zelf geen omkijken meer na
smile.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan