Ip sessie

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Hoi,

Iedereen kent het wel dat je kan kijken waar en wanneer je bent ingelogd (welk ip)

Maar stel nou dat je een locatie (ip) niet zeker weet of jij dat was?
bupatih.gif

Daarom mijn idee: naast locatie en tijd een 3e optie toevoegen die je bij die sessie gedaan hebt en dat is kijken wat je gedaan hebt (daar bedoel ik mee welke pms waar gereageerd en punten gebruikt (ruilbank, handelen, domein kopen, host kopen of server kopen. En voor de adverteerders kijken of het adverteerders saldo is aangeraakt zo ja hoe!

G

Guest

Guest
Dus dan moet er voor iedere user, op iedere actieve sessie (denk eens over bijv. mobiele sessies) een log worden bijgehouden? Gaat niet gebeuren.

G

Guest

Guest
Wauw.. Dan zit de database binnen een dag propvol joh..
Verdiend zelfs geen troostprijs o:

Fass

Active member
Deze 2 reacties hierboven slaan toch nergens op. Al de dingen die in de startpost staan worden nu ook al opgeslagen, inclusief tijd. Dan hoef je alleen de tijd van die sessie te vergelijken met de tijd dat deze dingen plaatsvonden. Geen extra databasegegevens zijn nodig.

Tendmex

Fass (link):
Deze 2 reacties hierboven slaan toch nergens op. Al de dingen die in de startpost staan worden nu ook al opgeslagen, inclusief tijd. Dan hoef je alleen de tijd van die sessie te vergelijken met de tijd dat deze dingen plaatsvonden. Geen extra databasegegevens zijn nodig.

waar dan? of kunnen wij daar niet bij?
sadley.gif

Lennard

Active member
"ruilbank, handelen, domein kopen, host kopen of server kopen. En voor de adverteerders kijken of het adverteerders saldo is aangeraakt zo ja hoe!"

wordt inderdaad allemaal al inclusief IP opgeslagen, maar om daar een aparte pagina voor te maken zie ik niet zo zitten

G

Guest

Guest
Tendmex (link):

Fass (link):

sadley.gif

emo.gif

Geplaatst op za 5 januari 2013, om 02:55:11

toevoeging op 5 januari 2013, 14:18:22:

Fass (link):

Als je elke pagina die je bezoekt moet gaan loggen op url, ip, account en tijd.. Alle pageviews etc. best veel.

Fass

Active member
@Tendmex Nou, kijk maar eens hier en type maar eens javascript:indexPunten(800); in je adresbalk

Lennard

Active member
Xjessex (link):

Tendmex (link):

Fass (link):

sadley.gif

emo.gif

Geplaatst op za 5 januari 2013, om 02:55:11

toevoeging op 5 januari 2013, 14:18:22:

Fass (link):

Als je elke pagina die je bezoekt moet gaan loggen op url, ip, account en tijd.. Alle pageviews etc. best veel.

Maar elke pagina hoeft natuurlijk ook niet (daar zijn de serverlogs voor), maar elke transactie en alles wat punten kost dat wordt gewoon met datum, tijd, IP, enz. opgeslagen voor het geval dat.

Lennard

Active member
Dat lijkt me dan weer totaal nutteloos.

oh ik heb op 8 mei 2009 een webhost op server 3 gekocht vanaf mijn htc touch hd
emo.gif

Tendmex

Maar stel dat je een ip niet vertrouwd hoe kan je dan controleren of je dat bent geweest?
(zo heb ik blijkbaar ingelogd op 29 januari in Nijmegen?)

Lennard (link):

emo.gif

Had jij die toen al
redface.gif

Lennard

Active member
Tendmex (link):
Maar stel dat je een ip niet vertrouwd hoe kan je dan controleren of je dat bent geweest?
(zo heb ik blijkbaar ingelogd op 29 januari in Nijmegen?)
Niet. En als je het niet vertrouwt dan stel je een ander wachtwoord in.

Freestyle

New member
Lennard (link):

emo.gif

En mijn idee dan
redface.gif
??? Is denk ik niet al te veel werk om dat er in te zetten, en je ziet beter of iemand anders er dan op heeft gezeten.

Lennard

Active member
Freestyle (link):

Lennard (link):

emo.gif

En mijn idee dan
redface.gif
??? Is denk ik niet al te veel werk om dat er in te zetten, en je ziet beter of iemand anders er dan op heeft gezeten.

nouja ik vind het vrij nutteloos om op te gaan slaan met welk OS iets gedaan is.

Een melding met gisteren is een onbekend IP op je account ingelogd geweest is dan handiger.

T

Tendmex

Guest
Lennard (link):
Een melding met gisteren is een onbekend IP op je account ingelogd geweest is dan handiger.

Naja het IP van je mobiel internet wijzigt om de minuut bij mij.
Leuke spam mails
yummie.gif

Lennard

Active member
Dan maak je er subranges van ofzo, of je zet een cookie als iemand al eens op dat ip is ingelogd
biggrin.gif

Bovenaan