IP wisselen

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
is er een mogelijkheid om je acount ingelogd te laten op je pc ookal wissel je van ip? (is altijd vervelend als ik naar men ma ga dan ben ik weer uitgelogd)

Luukvdo

New member
Als de IPs in dezelfde range zitten blijf je volgens mij ingelogd. Dus als je ip eerst 123.456.789.123 was en het daarna ineens 123.456.789.42 word ben je nog steeds ingelogd. Buiten die range word je wel uitgelogd

Tendmex

Het is bij mijn pa thuis en bij mij ma thuis dus kan goed groot verschil zijn

Maar is er geen mogelijkheid om gewoon aangemeld te blijven?

Maartenl

New member
Tendmex (link):
Het is bij mijn pa thuis en bij mij ma thuis dus kan goed groot verschil zijn

Maar is er geen mogelijkheid om gewoon aangemeld te blijven?

Die is er niet.
Ik moet elke dag opnieuw inloggen door de ip verandering

Luukvdo

New member
Die is er inderdaad niet. Het enige wat je zou kunnen doen is bij de een met bijvoorbeeld Opera op one2xs gaan en bij de ander met bijvoorbeeld Firefox. Dan zou je wel aangemeld blijven als je niet per ongeluk met de andere browser ineens op one2xs gaat

Tendmex

Ahh bedankt voor goede tip
smile.gif

Aarclay

Active member
Waarom wordt er eigenlijk expliciet naar het IP gekeken? Het is toch niet gewenst dat men hier zomaar uitgelogd raakt als je op een ander IP een sessie start?

G

Guest

Guest
Ik kon op mijn werk laatst niet eens inloggen omdat mijn IP blijkbaar elke keer wisselde, maar hoevaak ik ook naar mijnip.nl ging en bleef F5en, ik kreeg maar 1 IP te zien, telkens hetzelfde IP.
Terwijl Lennard opeens allemaal IPs te voor schijn toverden..

Tendmex

@xjessex dat had ik op school ook moest ik op ene pc op o2x

zelfde middag ging ik op andere pc (Zelfde ip gekeken bij watismijnip.nl) maar toch uitgelogd

moest 2x wissele van pc ;d

Luukvdo

New member
Aarclay (link):
Waarom wordt er eigenlijk expliciet naar het IP gekeken? Het is toch niet gewenst dat men hier zomaar uitgelogd raakt als je op een ander IP een sessie start?

Het kan wel helpen bij het eventueel proberen te kapen van een sessie. Of het in ieder geval iets moeilijker maken

Bovenaan