iPhone versie

Robbert

New member
Rik:

Jenner:
Ik weet niet of het werkt maar als je met cURL op one2xs kunt inloggen zou er ook nog een inlogsysteem inkomen.

Dat kan, ik mag enkel de source niet geven. Aangezien ik deze via iemand heb gekregen / gekocht (cant remember).

Sjoerd?
@hieronder, ga es lezen poepjoch
schater.gif

Sjoerd

Active member
geen idee, zou best kunnen
emo.gif

Je hebt wel toestemming van lennert nodig om het te gebruiken
biggrin.gif

Lennard

Active member
Nja, dan komen alle wachtwoorden bij jou uit en zit iedereen vanaf het zelfde IP adres op one2xs, en daar ben ik niet heel blij mee opzich.

Robbert

New member
Lennard:
Nja, dan komen alle wachtwoorden bij jou uit en zit iedereen vanaf het zelfde IP adres op one2xs, en daar ben ik niet heel blij mee opzich.

dat lijkt mij ook niet helemaal een fijn idee.
maar misschien leuk als jullie ook een soort van kleine one2xs maken met een forum die fijn te bekijken is met een mobiel?
Het heeft voor mij geen pré, mijn Omnia met Opera kan one2xs prima aan, maar mijn Nintendo DS (ja ik heb er 1
schater.gif
) is dan weer heel sloom.
En ik vraag me af of er echt veel gebruik van word gemaakt, ik moet me wel erg vervelen wil ik het op mijn mobiel gaan kijken.

Merlin

New member
Vind het een heel tof initiatief, maar realiseer je wel dat 3g verkeer via een ip per provider verloopt. Met andere woorden, als ik klik wordt die bij iemand anders afgekeurd lijkt me?

Anyway, verder tof, ziet er goed uit
smile.gif

Jenner

Active member
Merlin:
Vind het een heel tof initiatief, maar realiseer je wel dat 3g verkeer via een ip per provider verloopt. Met andere woorden, als ik klik wordt die bij iemand anders afgekeurd lijkt me?

Anyway, verder tof, ziet er goed uit
smile.gif

Gebruik zelf een iPod en dan gewoon via mijn huis netwerk. (En anders via school).
Maar ik had het meer bedoelt om het forum te checken enzo.
Niet zozeer om doeads te doen.
Dat is namelijk zeer veel werk op een iphone of ipod.
Maar je kunt ze dan wel goed in een mail zetten.

Boude

New member
Ik vindt het eigenlijk wel heel tof als lennard en ruben een iphone versie maken van het forum.. Want ik zit heel veel op me iphone hier alleen de de forum klopt voor geen meter op me iphone!

Lennard

Active member
Boude:
Ik vindt het eigenlijk wel heel tof als lennard en ruben een iphone versie maken van het forum.. Want ik zit heel veel op me iphone hier alleen de de forum klopt voor geen meter op me iphone!
Kun je een screenshot maken hoe het er uit ziet op je iphone?
Denk dat ik wel een flauw vermoeden heb waardoor het komt.
yummie.gif

@ Jenner: Dat vind ik heel aardig van je, maar het kost ons teveel tijd om het om te gaan bouwen naar een layout die het goed doet op de iphone..

Jenner

Active member
Ik weet niet welke browser je hebt?
Alleen op Internet Explorer werkt mijn site niet.
Op alle andere wel.
Maar ik zal ook even een screenshot uploaden.

Nicopara

Active member
Ik vind het wel leuk, maar overbodig.
Niet iedereen gebruikt 3G, bijna niemand. Anders zou deze technologie (mobi) al veel meer uitgewerkt zijn.

Jenner

Active member
Misschien kan er een poll worden gestart met wie een iphone heeft en wie niet.
Kijken of het de moeite waard is.

Bovenaan