iPhone versie

Lennard

Active member
Plus Jenner heeft geen toegang tot de one2xs broncode en zit je nog steeds met de onderhoudbaarheid.

@ Jenner: Ik heb de stylesheet voor mobiele dingen wat aangepast, is het zo beter of haalt het niets uit?
(De omschrijvingen onder de forums moet weg zijn, als die er nog gewoon is heb je niet de goede stylesheet.)

Robbert

New member
Lennard:
Plus Jenner heeft geen toegang tot de one2xs broncode en zit je nog steeds met de onderhoudbaarheid.

@ Jenner: Ik heb de stylesheet voor mobiele dingen wat aangepast, is het zo beter of haalt het niets uit?
(De omschrijvingen onder de forums moet weg zijn, als die er nog gewoon is heb je niet de goede stylesheet.)

@ mijn mobiel zie ik geen verschil, en ik zie die tekst nog gewoon?
Of is het alleen voor ipod dingetjes?

Lennard

Active member
Nja dan houdt het op.
2,5% van de bezoekers bezoekt de website via een mobiel apparaat, en dan is er van die 2,5% nog een groot aantal die de website prima zien, zoals Robbert en ik.

edit @ Robbert: Ik heb hem als media="handheld" ingesteld, t verschilt per telefoon enzo of hij die stylesheet kiest.

Robbert

New member
Kan je niet beter op user-agent instellen?
Want bij mij pakt hij dan de verkeerde stylesheet, en ik heb een kleine bug als ik ver inzoom (dubbel tikken op het touch screen) Dan zorgt hij dat de meeste tekst goed in het scherm komt zodat je niet van link naar rechts hoeft te scrollen, maar dan gaat het bij het aanbiedingen forum fout, want die tekst word dan te groot voor het vakje waardoor alles 1/2 regels naar onder schuit, vanaf daar word dan de hele layout verneujkt

Webwereld en advertentiemededelingen trouwens ook te lange tekst voor die blokjes @ inzoomen gebeuren.
Als die tekst onzichtbaar word @ mobiel, dan is er bij mij niks meer aan de hand.

Lennard

Active member
Ja maar de useragent verschilt weer per telefoon...

Ik heb de teksten wat ingekort, is het zo beter of haalt het niks uit?

Robbert

New member
Lennard:
Ja maar de useragent verschilt weer per telefoon...

Ik heb de teksten wat ingekort, is het zo beter of haalt het niks uit?
dat haalt niks uit.... bij het aanbiedingen tekstje zouden dan de laatste 22 tekens inclusief spaties er af moeten... dat gaat dus niet

Jenner

Active member
En wat ik zelf nog het vreemdste is is dat de gebruikers bij de berichten aan de rechterkant staan.

Paull

New member
Jenner:
En wat ik zelf nog het vreemdste is is dat de gebruikers bij de berichten aan de rechterkant staan.

idd dat is mij ook op gemerkt op mijn ipod

Semmiiee

New member
Let op: De laatste post was 5 maanden en 21 dagen oud. Je kunt waarschuwingsprocenten krijgen voor onnodige bumps.

Als ik op site wil gaan, dat staat er 404 NOT FOUND, is de site verwijdert misschien?

is er nu een andere Iphone (touch) one2xs site ofzo?

graag antwoord =D

August

Test
Idd, links doen het niet meer.
Als one2xs geen mobiele website maakt lopen ze veel bezoekers mis.
Mobiele websites zijn de toekomst
amen.gif
.

Eleky

New member
Kijk alsjeblieft iets verder dan je neus lang is..
Hier vlak onder staat exact eenzelfde topic..
ZInlose bumb dus

Jenner

Active member
Het aantal bezoekers was nul, Dus ik deed hem weg. Ik kan wel een nieuwe maken misschien

Kingunit

New member
Eleky (link):
Kijk alsjeblieft iets verder dan je neus lang is..
Hier vlak onder staat exact eenzelfde topic..
ZInlose bumb dus

Sld jij iets verder dan je neus lang is...
dan kom je zien er al een topic was en dus geen nieuwe topic hoeft te komen

Eleky

New member
Lolz, maar dit topic heeft niks met mijn suggestie te maken..
Dit gaat over een mobiele versie die jenner heeft gemaakt, en ik vraag of one2xs niet gewoon een kan maken.

Jurre

New member
August (link):
Idd, links doen het niet meer.
Als one2xs geen mobiele website maakt lopen ze veel bezoekers mis.
Mobiele websites zijn de toekomst
amen.gif
.

Ik Had een HTC HD2(me ma heeft hem weg gemaakt) en daarop was one2xs gewoon zonder probleem te zien, jullie moeten gewoon niet zo zeuren.

Bovenaan