iPod/mobiele versie

Eleky

New member
Is het niet mogelijk dat er een iPod/mobiele versie van one2xs, of alleen get forum word gemaakt?
Volgens mij is het redirecten niet zo moeilijk, en dan ervoor zorgen dat daar het forum niet bugt.
Voor mij part hoeft het allemaal niet zo geweldig qwa layout enzo, maar gewoon zodat ik het forum kan lezen + antwoorden

Reins

New member
@ Marjolein: Daar werken de links niet
confused.gif

Eleky

New member
Ik had dat topic ook al gevonden maar hij heeft inderdaad alles van de host gehaald ofzo...

Bartv

Active member
Ik heb een programma (is een programma van apple alleen voor mac) en daarmee kan ik zoiets mee maken. Alleen dan heb ik wel hulp nodig om met de database te connecten
ik zet al wel een voorbeeld met niks erin fzo maar ik moet weten hoe ik met de database kan connecten

Kingunit

New member
Lennard en of Ruben wilt zijn broncode niet delen met anderen.
En zelf willen ze het ook niet maken.
Ik zou het ook fijn vinden een mobiele site e.v.t een app

Eleky

New member
Maar ze hoeven het toch ook niet te delen?
Ze kunnen toch zelf wel gewoon een simpelere css op het forum zetten?
en dat je dan zelf naar m.one2xs.com/forum moet ofzo

Kingunit

New member
Jesse (link):
Is al is voor gesteld. Op mijn Ipod touch is het forum niet heel veel anders...

Wel beetje verneukt en een mobiele is veel overzichtelijker en sneller

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nouja, als je alles via cURL laat doen wel ja. Want dan logt iedereen via één IP in (die van de webserver), en DAT is niet de bedoeling. Want dan kunnen we niets meer controleren via IPs.

Jenner

Active member
Rik (link):
Nouja, als je alles via cURL laat doen wel ja. Want dan logt iedereen via één IP in (die van de webserver), en DAT is niet de bedoeling. Want dan kunnen we niets meer controleren via IPs.

Precies, en volgensmij wordt je dan op een gegeven moment ook gebant.

Bartv

Active member
Ik ben bezig met het maken van Apps dus Miss komt er ook wel een one2xs app (in cydia dan want ik ga geen 99 dollar betalen)

Kingunit

New member
Rnnet (link):
Ik ben bezig met het maken van Apps dus Miss komt er ook wel een one2xs app (in cydia dan want ik ga geen 99 dollar betalen)

gelukkig heb ik cydia
biggrin.gif
haha.
maar waarom wilt lennard gewoon niet meewerken aan het idee om gewoon een mobiele site te maken.

Freestyle

New member
ik snap het niet. veel mensen willen denk ik wel een mobiele versie of vinden het niet erg.
er word zelfs voor gesteld om te maken maar dat willen ze. niet.

Nicopara

Active member
Men wil geen mobiele versie omdat er te weinig bezoekers One2xs bezoeken via hun mobiel, laat staan iPhone.
De kosten om zoiets te programmeren voor de iPhone zouden veel te hoog liggen en dus is dat niet winstgevend.

Dat was de reden die Lennard eens had gegeven weet ik me te herinneren
smile.gif

Eleky

New member
@Nicopara:
Het enige wat hoeft te gebueren is voor mobieltjes een andere stylesheet mee te geven..
Dat lijkt me nou niet heel veel kosten.
Er hoeft helemaal niks geprogrameerd te worden.
Bitte niet antwoorden zonder verstand

Bovenaan