iPod/mobiele versie

Erik

New member
Gast, jij moet ook niet doen alsof jij er alles van weet.
wink.gif

Jenner

Active member
@Eleky
Dit is ook vaker voor gesteld maar de template is ingebouwd dus moeilijk aan te passen.
En alleen de stylesheet aanpassen heeft ook niet echt nut en is niet heel netjes.

Azdin

New member
Hmm vind het misschien wel handig, op mn iPod Touch moet je best lang laden en staat dat bovenste gedeelte scheef
yummie.gif

Maar vind het nogmaals een goed idee
biggrin.gif

Nicopara

Active member
Eleky (link):
@Nicopara:
Het enige wat hoeft te gebueren is voor mobieltjes een andere stylesheet mee te geven..
Dat lijkt me nou niet heel veel kosten.
Er hoeft helemaal niks geprogrameerd te worden.
Bitte niet antwoorden zonder verstand

Ik vraag me af wie er geen verstand van heeft...
emo.gif

Lennard:
2,5% van de bezoekers bezoekt de website via een mobiel apparaat, en dan is er van die 2,5% nog een groot aantal die de website prima zien

Klein aantal dus...

Lennard:
Dat vind ik heel aardig van je, maar het kost ons teveel tijd om het om te gaan bouwen naar een layout die het goed doet op de iphone..

Tijd = Geld
Dat weet je best zelf ook.
emo.gif

Niet alle functies gaan trouwens even vlot op de iPhone, dus een aantal dingen, naast stylesheet zal moeten worden aangepast: De scripts (wat ik bedoelde met programmeren; eigenlijk beetje verkeerd woord)

Tot slot is dit forum vrij voor iedereen en mag ik dus reageren op wat ik wil.
emo.gif

Bartv

Active member
Als ik een iPhone app kan maken, breng ik hem gratis uit hoor. Dus geen kosten voor one2xs

Eleky

New member
Maar dat kan niet, want je kan niet in de database, en toegang daartoe geven ze blijkbaar niet

Marjolein

Miss Marjolein
Eleky (link):
Maar dat kan niet, want je kan niet in de database, en toegang daartoe geven ze blijkbaar niet
blijkbaar? laat dat maar gewoon weg hoor "en toegang geven ze niet" dus
emo.gif

Freestyle

New member
rnnt ik vind dat je dan best een aantal punten van one2xs mag krijgen
yummie.gif
en je naam ofzo in de app zetten he
wink.gif

Bartv

Active member
Als iemand me dan later wil helpen met cURL dan wil ik het wel maken voor one2xs

Luukvdo

New member
Als het bericht van Jenner klopt dan zou het via het IP van de iPhone / iPod / w/e zelf gaan denk ik

Miel

New member
In een Wifi netwerk wel, in een 3G netwerk gaat het volgens mij via een proxy.
Maar ach, ik ben VOOR een iPhone app.

Josnl

Active member
Ik ben het met Eleky eens, gewoon een aparte stylesheet. Kost misschien wel wat tijd, maar je krijgt er veel blije o2xsers voor terug!
rock.gif
yes_new.gif

Timkb

New member
Tis jammer dat dit een custum forum is anders kon de plugin TakaTalk de iPhone Android Nokia an BB gebruikers helpen

Bovenaan