Is bij jullie ook het ftp sloom?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nathan

New member
Mijn website doet het ook...
emo.gif
dacht ik weer een super dag te draaien zoals gisteren maar nee hoor..

Lennard

Active member
Marijnnn:

Lennard:
Ja, maar das redelijk wat voor een shared hosting accountje, aldus de hostert.

Het niet voor niets pro hosting

Jep, maar als je een load veroorzaakt die gelijk staat aan de load bij een criminals systeem dan zijn we alsnog niet blij, al heb je 1000 pro accounts niet.

Maargoed, wacht maar af, misschien is er niets aan de hand..

Nathan

New member
O my god dikke error

Codeblok:

1
2
3

Warning: session_start() [function.session-start]: open(/tmp/sess_4500e646c4142b4eaa680d20a7df8908, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in /home/nathan/domains/walliekaartwinnen.nl/public_html/admin/index.php on line 2

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/nathan/domains/walliekaartwinnen.nl/public_html/admin/index.php:2) in /home/nathan/domains/walliekaartwinnen.nl/public_html/admin/index.php on line 2

Codeblok:

1
2
3

Warning: Unknown: open(/tmp/sess_4500e646c4142b4eaa680d20a7df8908, O_RDWR) failed: Toegang geweigerd (13) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct () in Unknown on line 0

Boude

New member
Nathan:
O my god dikke error

Codeblok:

1
2
3

Warning: session_start() [function.session-start]: open(/tmp/sess_4500e646c4102b4eaa680d20a7df8908, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in /home/nathan/domains/walliekaartwinnen.nl/public_html/admin/index.php on line 2

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/nathan/domains/walliekaartwinnen.nl/public_html/admin/index.php:2) in /home/nathan/domains/walliekaartwinnen.nl/public_html/admin/index.php on line 2

Codeblok:

1
2
3

Warning: Unknown: open(/tmp/sess_4500e646c4102b4eaa680d20a7df8908, O_RDWR) failed: Toegang geweigerd (13) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct () in Unknown on line 0

Dat heb ik nouw ook weer hij deed het net
sadley.gif
..

Lennard

Active member
@ Nathan: Welke site draai je?

@ Marijnnn: Als je site het probleem blijft te zijn kom je op een aparte server met een aparte databaseserver, we fixen het sowieso wel dus.

Daoloth

New member
Lennard:

Marijnnn:

Lennard:
Ja, maar das redelijk wat voor een shared hosting accountje, aldus de hostert.

Het niet voor niets pro hosting

Jep, maar als je een load veroorzaakt die gelijk staat aan de load bij een criminals systeem dan zijn we alsnog niet blij, al heb je 1000 pro accounts niet.

Maargoed, wacht maar af, misschien is er niets aan de hand..

Het trekt alleen minder bezoekers/load dan mijn andere sites "Cannonwar.nl" "Geldroos.nl" "Misscash.nl" "Streetcrime.nl" ect ect. maarja. Daaaronder zijn ook 2 crime games
yummie.gif
Maar daar zit ook een PTC site bij. Maar superkliks is alleen een PTC site.

Daoloth

New member
Lennard:

@ Marijnnn: Als je site het probleem blijft te zijn kom je op een aparte server met een aparte databaseserver, we fixen het sowieso wel dus.

Dat is helemaal toppie!

Nathan

New member
Lennard:

walliekaartwinnen.nl

In het admin gedeelte dan he

Nathan

New member
Ik word van alle kanten geraakt ;p

upload-hier.nl als je wat wilt uploaden

Codeblok:

1
2

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request upload-hier.nl

Lennard pm verstuurt

Lennard

Active member
Ik hoor genoeg, maar hij wil de accounts pas vanavond open zetten ivm mogelijke overlast voor de overige 300 domeinen die erop staan.

Lennard

Active member
Nee, de twee gebruikers waar het aan zou kunnen liggen zijn nu suspended, helaas is het niet anders, de rest zou weer bereikbaar moeten zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan