Is bij jullie ook het ftp sloom?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lennard

Active member
Nee, want de beide servers hebben dezelfde secundaire nameservers (ns2.liteserver.nl).
Het domein kan dus maar op één server staan, anders snappen de nameservers het niet meer.
We konden dus kiezen voor een downtime gisteravond vanaf 22.00 uur totdat Marijn de nameservers heeft aangepast, of voor een downtime vandaag vanaf het moment dat Marijn de nameservers aanpast tot het moment dat wij alles hebben verhuisd.
We hebben gekozen voor dat 1e; een redirect of iets in die trant kon gewoon technisch niet.

Jesse

New member
Veel mensen hebben kliks sites enz wel vervelend voor ze nou verdienen ze niks meer
cry.gif

Daoloth

New member
Lennard:
Voor zover ik weet wel.
Mochten er nog mensen zijn met problemen dan hoor ik t wel.

Ik kan nog niks
confused.gif

Lennard

Active member
Niks, alles werkt weer, maar je moet niet superkliks.nl terugzetten op het account waar hij eerst stond.

Daoloth

New member
Huh,
Ik heb de opdracht aan combell gegeven om de nameservers te veranderen.
Ik kan geen nieuwsbrief meer sturen
confused.gif

Ik kan niet in ftp
Het menu is vaag, het linkt voort naar een IP
ect ect.
Dus het is nog niet allemaal goed, of ik snap er niks van.

Lennard

Active member
Als ik naar superkliks.nl ga dan zie ik gewoon de site?
Je hebt een mail gehad met je nieuwe wachtwoord, daarmee kun je op de FTP en alles.

Daoloth

New member
Lennard:
Wel, je hebt er zelfs nog op geantwoord.
emo.gif

Gisteravond 23.20 uur verzonden.

redface.gif
ik zie, ik dacht dat dat weer zoon reclame van hotmail.com was dat onder de berichten worden geplaatst.

Daoloth

New member
Lennard:
Nee, dat was het niet.
emo.gif

Maar is t opgelost zo of heb je nog meer problemen?

Woow nu heb je weer een heel andere directadmin maarja, dat zijn kleine dingentjes die verder niks uitmaken.

Lennard

Active member
Jep, we konden je van de server kicken onder het motto "je veroorzaakt teveel load dus je zoekt het maar uit", maar we konden je ook graties op een andere server neerzetten, dus hebben we dat maar gedaan.
clown.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan