ISPGids.com

Dylan

<script>
Hoi
Misschien handig dat Lennard one2xs toevoegt aan ISPGids.com? Misschien komen er dan wel meer leden
biggrin.gif

- Dylanh

Ik zal eens informeren, maar we zijn eigenlijk geen normale hoster, dus ik weet niet of we er tussen komen.

Jeffreyy

Jeffrey
Ze kunnen gewoon betalen voor een host hoor, alleen zit er dan nog een stap tussen.
Dus ik denk dat het wel kan.

Dylan

<script>
Lennard (link):
Ik zal eens informeren, maar we zijn eigenlijk geen normale hoster, dus ik weet niet of we er tussen komen.

Hoezo is one2xs geen normale hoster?

Braam

Lid
Dylanh (link):

Lennard (link):

Hoezo is one2xs geen normale hoster?

Ze hosten zelf niet.

Gamedealer (link):
Nouja niet rechtstreeks. Bellen, en host kopen. Lijkt me aardig rechtstreeks
yummie.gif
?

Ze gaan via liteserver dacht ik

Wiitse

Lid
Lees even wat er boven je staat. One2xs host via Liteserver. Liteserver is de hoster, en Liteserver heeft een datacenter.

Liteserver heeft zelf geen datacenter. Liteserver heeft zijn servers in verschillende datacenters hangen

Versio heeft zelf ook geen datacentrum, maar kan wel gewoon op ISPgids.com. One2xs kan dat dus ook, ondanks dat ze met punten werken.

Mikeschippers (link):
Versio heeft zelf ook geen datacentrum, maar kan wel gewoon op ISPgids.com. One2xs kan dat dus ook, ondanks dat ze met punten werken.

Liteserver heeft wel haar eigen servers, en dat heeft One2xs niet.

Patricka (link):

Mikeschippers (link):

Liteserver heeft wel haar eigen servers, en dat heeft One2xs niet.

Servers wel, maar geen eigen datacentrum.

G

Guest

Guest
Het is wel duidelijk dat One2xs geen servers heeft in het datacentrum, en dat one2xs bij Liteserver is aangesloten. One2xs biedt wel gewoon hostings aan, dus het moet simpelweg wel kunnen?

Bovenaan