iTrader systeem

Sjoerd

Lid
Kerem (link):
De gene die de feedback krijgt ontvangt een pm erin met Daf wilt je een feedback geven en dan de tekst link etc. Vind je de feedback goed ofsow klik je op ja en komt hij tevoorschijn. En als je nee klikt moet je de reden erbij schrijven en aan argument erbij geven ofsow.

Dat gaat dus niet werken. Stel er komen allemaal negatieve feedbacks over jou, omdat je niets verkoopt, dan kan je dus gewoon deze feedbacks weghalen en neerzetten: de verkoop ging niet door ik gaf zijn punten terug..

daar heb je niet veel aan dus..

En als iemand je bv niks wilt lenen,
Kun je heel makkelijk een negatieve feedback geven met valse URL, valse melding etc..
emo.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Kerem (link):
Of gewoon bij 2 valse feedbacks mag je geen feedback meer geven
maar wie bepaald of de feedbacks vals waren...dat is juist het punt, om dit uit te zoeken is gewoon teveel werk.

Wiitse

Lid
@Marjolein, je bent me steeds net voor als ik het bericht wil plaatsen. Dan kom jij er steeds aan met een reactie met dezelfde inhoud als mijne.
sm_eerie.gif

Ontopic: Ik denk dat hier wel een slotje op kan.

Marjolein

Miss Marjolein
daar ben ik mod voor Wiitse, ik hoor snel te anticiperen op berichten van gebruikers hier
hypocrite.gif

En ik laat dit topic nog even open, wie weet komt er nog iemand met een geniaal idee
biggrin.gif

Wiitse

Lid
Marjolein (link):
daar ben ik mod voor Wiitse, ik hoor snel te anticiperen op berichten van gebruikers hier
hypocrite.gif

En ik laat dit topic nog even open, wie weet komt er nog iemand met een geniaal idee
biggrin.gif

Als ik gewoon wat sneller leer typen ben jij met veel dingen niet meer nodig op het forum.
yummie.gif

En ik denk niet dat hier een oplossing voor bestaat...

Bovenaan