Jenner online

N

Nick

Guest
Ik heb altijd de bug dat als Jenner online is en ik ook als enigste dat ik alleen dit zie:
CaXIL8P.png


Terwijl op het forum het er zo uitziet
EBU65bz.png
 
W

Wazoe

Guest
Nee want toen ik op zijn profiel keek was die 1 minuut voor het laatst gezien en daarna 9 seconden enzovoort
yummie.gif

En das elke keer bij hem haha
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Jenner is nu ook weer online volgens forum maar in online ledenlijst staat hij niet
yummie.gif
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
Jenner is gewoon een ninja.


ik heb zon idee dat hij bij de online leden pagina als gast gezien wordt, 1 gast is op precies dezelfde tijden online.
 

Lennard

Active member
Op de forumindex kijkt ie gewoon welke gebruiker laatste 300 sec online waren, op /online kijkt ie welke bezoekers er de laatste 300 sec waren en daar zoekt ie evt een username bij.
Jenner bezocht op de momenten dat ie niet op /online stond de api, en in de api werd er geen record opgeslagen voor de online bezoekers dus daarom stond Jenner niet op /online erbij.
Heb het nu aangepast door te zorgen dat in de api er wel een record wordt opgeslagen.
 

Shahiem

Active member
Haha, dat had ik ook eerst in me hoofd. Ik dacht eerst dat hij een bot op zijn acc had, of gewoon lang op one2xs zit.
yummie.gif
 
W

Wazoe

Guest
Nu is het weer iets anders vreemd:
0FLsyLv.png


Hij zegt 2 leden online...
 

Rhamz

New member
Even tussen door? Heb je je wekker gezet rond half 3 zodat je dit kan uitproberen? Tis wel erg toevallig hé
emo.gif
 
W

Wazoe

Guest
Als ik me wekker zou hebben gezet dan zou ik daarvoor nog wakker zijn geworden :3 ?
Nee, het is weekend, en dat betekend feestjes enzo
smile.gif

En soms als ik dan weer even thuis ben check ik nog even one2xs :3


toevoeging op 2 februari 2013, 18:49:54:
Wel geniaal trouwens dat 2:29 2:28 en 2:27 haha
 
Bovenaan