Kan je hier windows vps kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Hoi,

Je kan al een tijdje geen windows VPS-en meer bestellen. Dit komt omdat mensen vaak illegale codes gebruikten en wij daarmee in de problemen konden komen.

Tuffs

New member
Waarom windows?

Windows wordt haast nooit op servers gedraaid, enkel linux & centos, maar centos is eigenlijk ook linux.

Mertdelft

New member
Ik denkt dat hij/zij een WINDOWS VPS wilt om een illegale retro erop te gaan zetten
smile.gif

Aarclay

Active member
Omdat een licentie voor Windows nou eenmaal wat geld kost. En die licenties moet de hosting wel kunnen leveren.
En wat hebben we aan speculaties? We weten dat Habbo illegaal is, maar voor hetzelfde geldt zou hij/zij er een speciale service op draaien voor een eigen gebouwde chat of weet ik veel wat.

G

Guest

Guest
Mertdelft (link):
Ik denkt dat hij/zij een WINDOWS VPS wilt om een illegale retro erop te gaan zetten
smile.gif

Omdat hij/zij "hab" in zijn/haar naam heeft staan?
En daar heb je geloof ik niet persé een Windows server voor nodig hoor?
Misschien alleen om de emulator te draaien, maar niet voor de hele website zelf.

Videotube

New member
Xjessex (link):

Mertdelft (link):
smile.gif

Misschien alleen om de emulator te draaien, maar niet voor de hele website zelf.

Inderdaad, en tegenwoordig zijn er ook emulatoren voor Java, Linux. Dus Linux zal geen probleem zijn?

G

Guest

Guest
Videotube (link):

Xjessex (link):

Mertdelft (link):
smile.gif

Inderdaad, en tegenwoordig zijn er ook emulatoren voor Java, Linux. Dus Linux zal geen probleem zijn?

Tenzij de TS het liefst met Windows werkt, maar dan zou hij een andere hosting moeten opzoeken.

Videotube

New member
Xjessex (link):

Videotube (link):

Xjessex (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Mertdelft (link):
smile.gif

Tenzij de TS het liefst met Windows werkt, maar dan zou hij een andere hosting moeten opzoeken.

Dan zou die toch ook geen Winfows willen?

toevoeging op 21 februari 2012, 11:11:14:
Windows*

G

Guest

Guest
Hoezo zou hij/zij geen Windows willen?
Er word in dit topic om gevraagd, lijkt me wel dat hij dan een Windows VPS wilt
emo.gif

Christum

Member
ik weet wel een website waar je windows VPS kunt kopen, maar je betaalt er wel voor.
Maar waarschijnlijk hebben ze liever niet dat ik een naam noem van de concurrent.

//edit: de site die ik bedoel heeft inmiddels geen windows VPS meer omdat die niet genoeg verkocht werden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan