Caner

Held
Na feedbacks MOGEN [Dus moet niet] een karmasysteem maken, Dus je klikt op + als je hem/haar een goede karma wilt geven, bijvoorbeeld als hij/zij je geholpen helpt met iets, of een knopje met een - als je hem niet echt aardig vindt, of hij bemoeit met een ruzie etcetra. Maar dan moet je een reden geven waarom je hem/haar een minnetje geeft.

P.S: Dan gaat die - knopje toch weg als er misbruik ervan wordt gemaakt?

En wat is hier het voordeel van behalve dan dat je ruzie gaat krijgen van "waarom geef je mij een negatieve karmadinges?
frown.gif
" en "als jij mij een + geeft, dan geef ik jou ook een +
smile.gif
"?

Lennard:
En wat is hier het voordeel van behalve dan dat je ruzie gaat krijgen van "waarom geef je mij een negatieve karmadinges?
frown.gif
" en "als jij mij een + geeft, dan geef ik jou ook een +
smile.gif
"?

+1
thumbsup.gif

Sjoerd

Lid
Slecht idee...

Jesse:
Ik vind het bijna zelfde als feedback systeem nu...
aangezien jij ook al negatieve feedbacks geeft als iemand niet aardig doet en goede als iemand je ergens mee helpt in webwereld ofzo?
emo.gif

Jesse

Lid
Sjoerd:
Slecht idee...

Jesse:
aangezien jij ook al negatieve feedbacks geeft als iemand niet aardig doet en goede als iemand je ergens mee helpt in webwereld ofzo?
emo.gif

Heb ik dat serieus gedaan?
schater.gif

Sjoerd

Lid
Jesse:

Sjoerd:
Slecht idee...

Jesse:
emo.gif

Heb ik dat serieus gedaan?
schater.gif

nee
puh2.gif

was gewoon een voorbeeld waarom het niet hetzelfde is als feedback systeem

Jesse

Lid
Waarom zei je dat dan ik streste me dood ineens
cry.gif

maareh back to topic wat vind de rest van idee?

Marjolein

Miss Marjolein
Karma? lijkt wel iets voor een spiritueel forum... kom op, we gaan hier toch niet elkaar plusjes of minnetjes geven omdat we perse iedereen een stempel moeten geven van hoe iemand is? Beetje kinderachtig, en als je dan iets verzint kom dan met iets wat op nog geen ene site wordt toegepast, tot nu toe worden er alleen maar ideeën aangedragen wat al op andere forums is
smile.gif

Daiman

Lid
@marjolein daar heb je helemaal gelijk in

dit hoeft er niet te komen en zal er ook niet komen (denk ik)
want je kan net zo goed zeggen "hey bedankt voor het helpen he"

Tom

Lid
Ik vind wel dat er iets mag komen met een systeem waar je op + of - kan drukken over hoe nuttig je de post vind.

Kjeld

Lid
Ik vind van niet, als je een post nuttig vind kan je erop reageren/een pm sturen, vind je een post niet nuttig negeer je die post gewoon..

Tom:
Ik vind wel dat er iets mag komen met een systeem waar je op + of - kan drukken over hoe nuttig je de post vind.

Het zou beter zijn van niet voor je. Je zou meer -en dan plussen krijgen door al je vaak onnodige opmerkingen
nooo.gif

Bovenaan