Keuring

Hey,

Ik dacht dat de adverteerders 45 dagen de tijd hadden om te keuren, dan een waarschuwing kregen en dan nog 7 dagen de tijd ? (In totaal dus 52 dagen)

Ik heb een klik van 13/05 en ondertussen zijn we 14/07, dus dat zijn al meer dan 60 dagen ?

screenuhu.jpg

Groet,

Matthias

Marjolein

Miss Marjolein
Ik zal er een aantekening van maken, Zodra de beheerders terug zijn vakantie dan kunnen ze actie ondernemen om de adverteerder te vragen om te keuren. Wij tijdelijke beheerders hebben hier geen bevoegdheid voor.
In ieder geval bedankt voor het melden
smile.gif

Een aantal kliks zijn vadaag afgekeurd terwijl ik helemaal niet snap waarom. De op dracht was om te registreren en registratie te bevestigen enz.

screenyiy.jpg

August

Test
Bij mij zijn er ook een paar afgekeurd die goedgekeurd zouden moeten worden, en de tijd: misschien is de adverteerder op vakantie?
bier.gif

Wiitse

Lid
Matthiasfr (link):
Een aantal kliks zijn vadaag afgekeurd terwijl ik helemaal niet snap waarom. De op dracht was om te registreren en registratie te bevestigen enz.

Afbeelding

Daarvoor is die mooie report knop erachter.
smile.gif

Sjoerd

Lid
Tuurlijk heb je wel een bewijs dat je meegedaan hebt, je hebt vast wel een email voor een van die dingen gehad o.i.d. ?

Desire

Lid
Sjoerd (link):
Tuurlijk heb je wel een bewijs dat je meegedaan hebt, je hebt vast wel een email voor een van die dingen gehad o.i.d. ?

die evrwijder ik altijd meteen als ik op de link heb geklikt
yummie.gif

Sjoerd

Lid
Hmdesign (link):

Sjoerd (link):

die evrwijder ik altijd meteen als ik op de link heb geklikt
yummie.gif

Ja, als je zo doe-advertenties doet, geloof ik best dat je niet kunt aantonen dat je het gedaan hebt. Het is niet zo dat je doe-advertenties moet doen en dan meteen stoppen alle e-mails ervan verwijderen etc.

Bovenaan