Klacht

Thijns

New member
Beste One2xs,
Ik vind dit een geweldige site, klant vriendelijk en goed geregeld. Maar ik vind het heel vervelend dat ik zo lang moet wachten op punten. Ik heb twee vrienden gevraagt om even op infoyo-artikelen een artikel te schrijven zodat ik 2 punten erbij heb en een site kan maken want dan sta ik op 6,03 punten.
Maar helaas zijn deze opdrachten nog steeds niet gecontroleerd. Ik denk dat jullie er niet veel mee kunnen, maar ik baal hier wel echt van. Ik heb die site af maar ik wil hem onder een .nl adres uitbrengen. De opening van mijn site hangt dus af van deze twee links.
18-03-2009 15:39:18 Nog niet gekeurd
15-03-2009 13:45:14 Nog niet gekeurd

Ik denk dat jullie hier niet vele mee kunnen, maar wil dit toch even kwijt. Ik hoop echt dat jullie dit kunnen oplossen.
Ik weet ook dat jullie een uiterste datum van 45 dagen hebben, maar dat betekend dat je in mijn geval dus uiterlijk 5 weken moet wachten en dat is eigenlijk wel frustrerend.

Nogmaals, ik vind jullie site geweldig en wil jullie hier niet afkraken, maar ik wil jullie even wijzen op dit probleem van een lid.
wink.gif

Joeri

Active member
Het is zoals het is hoor , je weet dat als je je ergens waar dan ook aanmeld hij een keurtijd heeft en sommige gaat het dan sneller dan andere, ik zou zeggen laat je vrienden snel gekeurde doen
of koop idd een wallie of met paypal dan is er toch een deel gratis

Rogier

New member
jammer dan... wij moeten ook wachten hoor.

en infoyo artikelen keurt gewoon niet zo snel.

er zijn al 10.000 topics hierover dus ik denk dat deze dicht kan.

Thijns

New member
Oke, dat antwoord had ik al verwacht.
smile.gif
Maar ik vind het wel lullig hoe bijv. iemand zoals Rogier reageerd. Is het nou zo moeilijk om gewoon fatsoenlijk en netjes te antwoorden? Jammer dan... klinkt zo lullig. Zeg dan gewoon dat dat helaas niet kan aangezien infoyo een grote site heeft en dus ook veel werk te doen heeft.
nooo.gif
Deze site moet leuk blijven en dat wordt het heus niet door jou afkrakende mening.

Rogier

New member
ik zeg toch gewoon dat wij ook moeten wachten? en dat infoyo lang duurt?....

het is maar hoe je het opvat. >_<

Joeri

Active member
Spyrose:
Deze site moet leuk blijven en dat wordt het heus niet door jou afkrakende mening.

Dit vind ik dus echt een k*t opmerking!
Rogier is heel aardig en je beoordeelt hem veel te snel
je moet gewoon wachten
confused.gif

Ruben

New member
Rogier, iets subtieler reageren kan wel.

Daarbij kan ik zeggen dat Lennard over het algemeen over de advertenties gaat en hij er dus meer vanaf weet.

De advertenties hebben wij bij een andere site of worden door adverteerders geplaatst op onze site. Voor onze advertenties geld een max keurings termijn van 45 dagen (geloof ik), daarna worden ze automatisch goedgekeurd.
Voor de advertenties van die andere site kunnen wij niets door. Ik geloof dat daar de max keurings termijn 2 maanden is. Wij hebben hier geen invloed op.

Ik vind het ook erg jammer dat het zo moet zijn, maar we kunnen er verder vrij weinig aan doen. Wanneer we de keuringstermijn op 1 week gaan stellen haken er veel adverteerders af en kunnen we de advertenties van die andere site niet gebruiken..

Ruben

New member
Joeriwii:

Spyrose:

je moet gewoon wachten
confused.gif

Dat vind ik niet.

Ik vind dat sommige mensen op dit forum veel te bijdehand doen. Ik val hierbij niemand persoonlijk aan, maar ik vind dat je het gezellig moet houden.
Rogier reageert bot, je kan ook gewoon normaal reageren. Ga jij het dan nog eens verergeren door daar weer op in te gaan.
Doe eens niet zo kinderachtig zeg.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Infoyo heeft bij mij inderdaad bijna anderhalve maand geduurd, ben ook blij dat one2xs met een nieuwe regeling is gekomen dat na 45(?) dagen ze het zelf gaan keuren
smile.gif

Joeri

Active member
Ruben:

Joeriwii:

Spyrose:

je moet gewoon wachten
confused.gif

Dat vind ik niet.

Ik vind dat sommige mensen op dit forum veel te bijdehand doen. Ik val hierbij niemand persoonlijk aan, maar ik vind dat je het gezellig moet houden.
Rogier reageert bot, je kan ook gewoon normaal reageren. Ga jij het dan nog eens verergeren door daar weer op in te gaan.
Doe eens niet zo kinderachtig zeg.

Ik geef ook mijn afkrakende mening maar ik zal wel ophouden want op nog meer % zit ik niet te wachten

Daf

New member
Het is nu eenmaal zo dat een doe advertentie langer kan duren om te keuren.
Wil je toch direct je domein, koop dan punten bij dan heb je het direct.

Ordian

New member
Geduld is een schone zaak.

Het is niet zo je hebt 2 vrienden en je hebt binnen 24 uur een domein, dat is nergens mogelijk.

Als je dan toch niet zoveel moeite wil doen voor een domein te krijgen;
kan je altijd nog gewoon een domein betalen dat is 6 euro per jaar zoiets voor .nl
En dat is echt niet duur ofzo.

Jesse

New member
Hij is er al best lang
yummie.gif
( vind ik )
en bij mij is hij 2x afgekeurd voor niks >
sadley.gif
heb maar weer een artikel geplaatst ;S

Lennard

Active member
Ruben heeft verteld hoe het zit, maar nog een kleine correctie:

Ruben:
De advertenties hebben wij bij een andere site of worden door adverteerders geplaatst op onze site. Voor onze advertenties geld een max keurings termijn van 45 dagen (geloof ik), daarna worden ze automatisch goedgekeurd.
Voor de advertenties van die andere site kunnen wij niets door. Ik geloof dat daar de max keurings termijn 2 maanden is. Wij hebben hier geen invloed op.
Kliks op advertenties worden niet automatisch goedgekeurd na 45 dagen. We hebben die limiet ingesteld omdat er een paar adverteerders waren die zich hier bij de lancering van one2xs hadden aangemeld, maar vervolgens nooit terug zijn gekomen om te keuren. We hebben nu het geluk dat ze allemaal op mailcontact hebben gereageerd, maar we willen voorkomen dat in de toekomst voorkomen, dus vandaar die regel.

Een aantal advertenties komen van een bedrijf waardoor wij geen invloed op die keuringtermijn hebben. Wel doe ik nu de doe-advertenties die daar vandaan komen eerst, zodat ik ongeveer weet hoe lang het keuren gaat duren. Infoyo duurt helaas heel lang, maar helaas is het voor ons niet haalbaar om ervoor te zorgen dat alles binnen een week gekeurd is; hoe graag we dat ook willen.

Sjoerd

Active member
Lennard:
Ruben heeft verteld hoe het zit, maar nog een kleine correctie:

Ruben:
Kliks op advertenties worden niet automatisch goedgekeurd na 45 dagen. We hebben die limiet ingesteld omdat er een paar adverteerders waren die zich hier bij de lancering van one2xs hadden aangemeld, maar vervolgens nooit terug zijn gekomen om te keuren. We hebben nu het geluk dat ze allemaal op mailcontact hebben gereageerd, maar we willen voorkomen dat in de toekomst voorkomen, dus vandaar die regel.

Een aantal advertenties komen van een bedrijf waardoor wij geen invloed op die keuringtermijn hebben. Wel doe ik nu de doe-advertenties die daar vandaan komen eerst, zodat ik ongeveer weet hoe lang het keuren gaat duren. Infoyo duurt helaas heel lang, maar helaas is het voor ons niet haalbaar om ervoor te zorgen dat alles binnen een week gekeurd is; hoe graag we dat ook willen.

aha..
oke

ik snap best dat jullie dat willen jah, hebben jullie je geld ook eerder binnen
biggrin.gif

Bovenaan