Klachten (feedback optie)

Patricksweb

New member
Hallo allemaal,

Ik ben net twee dagen lid van One2XS en kreeg vanavond een berichtje van Bewaakertje. Hij vroeg mij hoeveel punten ik had, waarvan ik vond (en ook antwoorde) dat mijn hoeveelheid punten hem niks aan ging.

Ik vroeg hem ook het "waarom", hij antwoordde met "gewoon". En verders heb ik niks meer van hem gehoord.

Op zijn profiel zag ik dat hij al een aantal negatieve feedbacks heeft gehad, en heb hem dus ook nog een negatieve feedback erbij gegeven. Ik zit hier net twee dagen, dat besef ik mij uiteraard heel goed. Maar als een gebruiker notabene je zo behandeld, vind ik dat alles behalve plezierig.

Nu krijg ik net een nieuwe feedback op mijn profiel, weliswaar een positieve met de tekst "Zit de hele tijd te spammen!", dat terwijl ik nog niemand wat heb gestuurd.

Wat zijn jullie ervaringen met Bewaakertje, én heel belangrijk: wat doen de Beheerders hier aan?

Ik hoor graag van jullie!

Groeten,
Patrick

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Zo te zien aan het waarschuwingsniveua van bewaakertje gaat die binnenkort op vakantie...

Robbert

New member
18-03-2009 Patricksweb Vraagt hoeveel punten ik heb en blijft zeuren..
08-03-2009 Nielsie iritant stuurt altijd pbtjes
08-03-2009 Nicopara Spam in mijn mailbox.

lijkt me duidelijk
wink.gif

en t word wel een verplichte vakantie dan hé
yummie.gif

je kan altijd even een PBtje naar Lennard/Ruben sturen of een ticket aanmaken.

verder heb ik geen ervaringen met dat joch, en zo te horen hoef ik dat ook niet.

Ruben

New member
Het feedbacksysteem is nog niet echt in gebruik, het is nog in testfase. Omdat het nog niet geoptimaliseerd is zal ik het morgen gaan uitschakelen en alles reseten.

We moeten het dan soort van waterdicht maken en dan zullen we het weer opengooien. Wanneer het systeem serieus in gebruik wordt genomen zullen we optreden tegen onzin feedbacks

Patricksweb

New member
Misschien handig om dat eerst te modereren voordat het echt in de lijst komt te staan, zegmaar.

Just the tip.

Ruben

New member
Is misschien wel een idee, ik zal het met Lennard overleggen.

Er komt sowieso de functie bij dat er een topic url ingevuld moet worden, dit als "bewijs" dat er werkelijk een deal heeft plaatsgevonden.

Sebas

Active member
Ruben:
Het feedbacksysteem is nog niet echt in gebruik, het is nog in testfase. Omdat het nog niet geoptimaliseerd is zal ik het morgen gaan uitschakelen en alles reseten.

We moeten het dan soort van waterdicht maken en dan zullen we het weer opengooien. Wanneer het systeem serieus in gebruik wordt genomen zullen we optreden tegen onzin feedbacks

Eindelijk.

Ik begin het een beetje zat te vinden
wink.gif

Jorisvankuijk

New member
Ruben:

Er komt sowieso de functie bij dat er een topic url ingevuld moet worden, dit als "bewijs" dat er werkelijk een deal heeft plaatsgevonden.

En wat als ik nou gewoon iemand aardig vind?

Kjeld

New member
Patricksweb:
Misschien handig om dat eerst te modereren voordat het echt in de lijst komt te staan, zegmaar.

Just the tip.

Dit vind ik eigenlijk wel een heel goed idee
wink.gif

Zo komen er (op de site) geen onzin-feedbacks meer..
Echter, zo krijgen Ruben en Lennard het wel drukker..
swhip.gif

Dat van die url is ook wel een goeie, maar dan moet alsnog alles gecontroleerd worden..

Beeotch:

Ruben:

En wat als ik nou gewoon iemand aardig vind?

Aardig vinden heeft niets met feedback te maken..
Feedback is of iemand netjes handelt of een scammer is..

Wanneer iemand een serieuze positieve feedback heeft is deze eerder te vertrouwen dan iemand die een negatieve feedback heeft

Ruben

New member
Feedback heeft niets met aardig te maken, het moet een maatstaf voor de betrouwbaarheid zijn. Wanneer een deal dus succesvol is verlopen kan je iemand een positieve feedback geven.

Patricksweb

New member
Ik had het even wat duidelijker moeten uitleggen: alleen op de negatieve feedback dingen ;-)

Ik programmeer ook in PHP enzovoorts, schrijf ook zelf radio automatiseringen. Misschien hulp nodig bij zoiets te programmeren? (heb ik het over die feedback dingen hè!)

Ruben

New member
Patricksweb:
Ik had het even wat duidelijker moeten uitleggen: alleen op de negatieve feedback dingen ;-)

Maar dan krijg je weer feedbacks als "Je lijkt me wel betrouwbaar"

Marjolein

Miss Marjolein
nee, alleen feedback met betrekking tot handelen,, die "jij bent aardig" berichtjes daar stuur je dan maar een pb voor. Daar is een feedbacksysteem niet voor bedoeld
smile.gif

Lennard

Active member
Patricksweb:

Ik programmeer ook in PHP enzovoorts, schrijf ook zelf radio automatiseringen. Misschien hulp nodig bij zoiets te programmeren? (heb ik het over die feedback dingen hè!)
Bedankt voor je aanbod, maar het programmeren voor ons is minder werk dan het hele systeem aan je uitleggen en het jou laten programmeren.
yummie.gif

Als je een topic URL verplicht moet invoeren (die ook nog eens verplicht in Gezocht of Aangeboden moet staan, al weet ik nog niet zeker of ik die eis ga invoeren), dan filtert dat al enorm veel valse feedbacks.
Mocht dat niet voldoende zijn kunnen we ook een percentage op het opgeven van valse feedback geven, dan moet het toch wel redelijk waterdicht zijn, maar 100% is niet haalbaar.

Krm

Active member
mijn feedbacks hoeven niet gereset te worden ik heb geen negatieve deedbacks en ik heb ook geen negatieve gegeven

Lennard

Active member
Phpkerem:
mijn feedbacks hoeven niet gereset te worden ik heb geen negatieve deedbacks en ik heb ook geen negatieve gegeven

"toffe gozer"
"aardige gast aardige gast!!!!
smile.gif
"
"Jij bent ook aardig hoor
wink.gif
"
"lijkt me een ardige gozer"
"omdat je one2xs ownt"
"omdat je aardig bent"
"super toffe gozer
yummie.gif
"
"nathan is altijd aardig"
"supper handige gozer"
"een aardige gast"

10 items uit feedback voor en door jou; die 10 dingen zijn precies de reden waarom we de feedback resetten. Je kunt / mag / moet alleen feedback geven als je hebt gehandeld, anders verwatert het systeem en dat willen we niet.

Bovenaan