Luukvdo (
link😞
Klik om eerdere quotes te tonen
TijdelijkBeheer (
link😞
Er zijn geen domeinen gestolen.
Kun je dan op zijn minst uitleggen waarom ze allemaal op jouw naam staan?
Ga je dit nog terugdraaien naar de oude situatie zodat ze weer op naam van de persoon die de domeinnaam geregistreerd heeft staan?
En kun je ook uitleggen waarom de nameservers gewijzigd zijn naar CloudFlare?
Zoals ik in een eerder bericht al aangaf werkt daardoor een deel van mijn subdomeinen niet meer. Aangezien ik niet in CloudFlare kan om dat aan te passen krijg ik die dus ook niet werkend.
En ja, ik weet dat ik dit ook via mail/chat/whatever aan je kan vragen, maar ik heb liever hier antwoord zodat iedereen het kan lezen.
De domeinen zijn verhuisd en er zit een nieuwe API koppeling tussen. Omdat in het nieuwe klantpaneel geen NAW gegevens van de houder aanwezig zijn heeft bij de verhuizing, het script gekozen voor de Danteck contact omdat die als default fall-back ingesteld staat.
De oude houder gegevens zal ik herstellen maar dit moet 1 voor 1 per domein en kost dus aardig wat tijd. Dat is ook de reden dat het op dit moment nog niet teruggezet is. Wil je dat hij nu al op de juiste naam staat dan kun je dat via het klantpaneel doen. (Domein > houder gegevens aanpassen)
Verder gebruikt het nieuwe klantpaneel om DNS te beheren een API naar CloudFlare toe, vandaar de name-servers van CloudFlare. Met de API kunnen klanten via het klantpaneel van Danteck hun DNS wijzigen.
Verder als je geholpen wilt worden met de subdomeinen vraag ik je daarvoor even een ticket aan te maken, het is niet de bedoeling dat dit topic een soort van individueel helpdesk topic gaat worden.
De reden dat in dit topic allemaal vragen worden gesteld is omdat er totaal niet wordt gekeken naar de tickets.
Heb al meerdere tickets aangemaakt omdat ik NOG STEEDS geen inloggegevens heb op jouw kl*te site.
 Er wordt totaal niet gereageerd op alle onduidelijkheid en ik ben net nu wel beu..