klik advertentie punten

Christum

Member
Ik zou graag willen weten hoe het klik advertentie werkt.
Hierbij bedoel ik of het systeem per IP kijkt of per computer.

Verder zou ik willen weten hoelang je moet wachten tot een klikadvertentie weer werkt.
Bijvoorbeeld na 12 uur ofzo.

Alvast bedankt
LaserTools

Lennard

Active member
Het werkt per gebruiker en per IP adres.

Uit mn hoofd gezegd moet je 4 weken wachten voordat je klik weer opnieuw goedgekeurd wordt.

Christum

Member
Okee dat is helaas wel lang wachten 4 weken maarja dan weet ik dat ik goed reclame moet gaan maken.

Verder vind ik het fijn dat ik weet dat het per IP en per gebruiker gaat zo weet ik hoe ik me bezoekers het beste kunnen klikken
smile.gif

En bedankt voor het vluge andwoord, zo vlug heb ik ze tot nu toe nergens gezien.

groetjes,
LaserTools

Caner

Held
Lasertools (link):
Okee dat is helaas wel lang wachten 4 weken maarja dan weet ik dat ik goed reclame moet gaan maken.

Verder vind ik het fijn dat ik weet dat het per IP en per gebruiker gaat zo weet ik hoe ik me bezoekers het beste kunnen klikken
smile.gif

En bedankt voor het vluge andwoord, zo vlug heb ik ze tot nu toe nergens gezien.

groetjes,
LaserTools

Thats our job.

Christum

Member
@Alemaalte,
ik kan de bezoekers niet beinvloeden he
yummie.gif

ik zet ze gewoon op me site met dat ze moeten klikken voor de rest laat ik het helemaal aan hun over.

Overigens kan ik die 28 dagen nergens vinden in de FAQ
redface.gif

Lasertools

Alemaalte

New member
Quote:
Niet-ingelogde bezoekers belanden eerste op onze site alvorens ze worden doorgestuurd naar uw website.
U betaalt pas als de bezoeker op een button heeft geklikt, dan wordt de bezoeker direct doorgestuurd naar uw website. Hierdoor kan een lid geen punten verdienen door zijn link via zinloze (en illegale) wegen te promoten.
Ingelogde leden worden direct naar uw website doorgestuurd, maar u betaalt maximaal één keer per IP-adres (per 28 dagen), dus het is niet zo dat één persoon al uw adverteertegoed op kan maken.

Lennard

Active member
Lasertools (link):
ik zet ze gewoon op me site met dat ze moeten klikken
Dat is ook niet de bedoeling.
smile.gif
Mensen moeten uit zichzelf er op klikken.

Christum

Member
Lennard (link):

Lasertools (link):
ik zet ze gewoon op me site met dat ze moeten klikken
Dat is ook niet de bedoeling.
smile.gif
Mensen moeten uit zichzelf er op klikken.

Dit is idd niet de bedoeling maar ze kunnen naar een pagina gaan als ze willen klikken zal ik het maar op houden.
en daar heb ik neer gezet hoe ze kunnen klikken en voor welk doel het gebruikt gaat worden.

In dit geval ga ik voor een .nl of .com site en ze zijn het niet verplicht.

Overigens heb ik nog een vraag over de banner met dit formaat: 120*600.
komen er nog meer banners in deze maat of blijft het maar bij 1 banner?

Christum

Member
okee jmmr.
heb ik nog een rare vraag over het betaal systeem die je kan downloaden voor bellen
ik heb nu 9 links in verschildende bedragen mag dat gewoon ofniet?
ik heb van € 0.50 tot € 5,00 euro en tekens wordt het 50 cent meer ik zou graag willen weten of dat mag.

Christum

Member
okee dan geld dit natuurlijk ook voor de SMS en wallie
ik wil het wel gratis houden en bij die opties zet ik er ook neer dat het als extra steun is en dat het zeker niet verplicht is.
ik persoonlijk vind dat het er wel bij moet staan maarja ieder zijn eigen mening he
smile.gif

Caner

Held
Lasertools (link):
okee dan geld dit natuurlijk ook voor de SMS en wallie
ik wil het wel gratis houden en bij die opties zet ik er ook neer dat het als extra steun is en dat het zeker niet verplicht is.
ik persoonlijk vind dat het er wel bij moet staan maarja ieder zijn eigen mening he
smile.gif

Je mag ze ook laten bellen voor meer credits ofzo op je site en noem maar op. Daar kan One2xs niets aan doen
biggrin.gif

Christum

Member
okee dan weet ik dat Max.
ik ben sinds 29-10-2010 begonnen en snap hier nog niet al te veel van de site dusja en ze hebben bij altijd geleerd vragen staan vrij.

Maar het is een website voor een jongere doengroep dus ik vind dat het niet al teveel mag kosten.
10,00 euro vind ik nogal veel daarom

-------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT: zou hier een slotje op kunnen of worden verwijderd worden.
ik weet genoeg
smile.gif

Bovenaan