Klik Advertenties

Devon

New member
Coolekido:
Kun je zelf eigenlijk ook de doe-advertenties doen?

Ja, wel maar 1 keer, maar dat kan.

Devon

New member
Bubble:
Zodra er voldoende punten in de pot zijn om de bovendste bubble uit te betalen, zal er aan de eigenaar van die bubble zijn inleg plus 25% uitbetaald worden. 24 uur nadat de laatste bubble is gekocht wordt de boel gereset. De resetdatum wordt elke dag één uur eerder (dus na 2 dagen is de resettijd 22 uur nadat de laatste bubble is verkocht); tot maximaal 12 uur.
Als er een bubble wordt gekocht, gaat 95% van de inleg de pot in; van die pot worden de uitbetalingen betaald. Als er niks meer wordt verkocht dan is de reset dus op 28 mei om 09:52 uur (4 dagen geleden is de 1e bubble verkocht, dus de resettijd is verkort met 4 uur). Als je bubble dan nog in de rij staat ben je je inleg (op dit moment totaal 0 punten) dus kwijt.

Coolekido

New member
Ja, dat staat er boven. Maar ik snap niet wat de bedoeling is.
confused.gif

Corbin

New member
over de bubble heb ik een uitleg van internet:

Een bubble is vergelijkbaar met een buis. Je mag een zeepbel onderaan in de buis steken. In die bel steek je een bepaald bedrag. Wanneer andere personen na jou een bel bij in de buis steken, wordt jouw bel naar boven geduwd. Op het moment dat je bel vanboven uit de buis komt (wanneer er genoeg punten in de buis aanwezig is om jou uit te kunnen betalen), spat ze uiteen.
one2xs betaald jou het aantal punten dat je in de bel hebt gestoken terug, plus een bepaald percentage (25%). Dit kan omdat er nog genoeg punten van anderen in de buis steekt. one2xs krijgt ook 5% van jouw inzet hierdoor word er nog op verdiend.
Dit kan net zo lang doorgaan als er bellen in de buis worden gestoken. Omdat er meer wordt uitbetaald dan er wordt ingezet, zal de buis (wachtrij) echter blijven groeien. Daarom is het noodzakelijk dat de buis om de x aantal uur wordt uitgespoeld (reset): alle niet-gespatte bellen verdwijnen en de pot gaat leeg.

Ik hoop dat je het snapt!!

Corbin

New member
Graag gedaan hoor!

Ik heb gewoon van internet (mybubble.be) geplukt. Beetje aangepast maarjaa......

Marjolein

Miss Marjolein
Coolekido:
Oeps..! Nu heb ik 0,1 punten verneukt..
confused.gif

dit soort opmerkingen kun je beter in het offtopic gedeelte plaatsen, dit gedeelte is meer voor serieuze vragen bedoeld
smile.gif

Coolekido

New member
Heb het het aangepast.!

Maar je kunt dus het beste inzetten na de reset? Dan heb je je inzet toch het snelste terug al ik het goed begrijp?

Lennard

Active member
Zodra er genoeg punten in de pot zitten.
Als jij 1,25 punten uitbetaald moet krijgen, krijg je die zodra jij bovenaan staat en er 1,25 punten in de pot zitten.

Bovenaan