Klik links

Hallo allemaal,

Ik vind het wel een beetje jammer dat je voor de klik links op doorgaan moet klikken.
Zouden jullie het niet kunnen maken dat die vanzelf doorlink naar de goede pagina ofzo ? Dat je niet op doorgaan moet klikken. Dan is het namelijk makelijk om die klik links op je website te zetten, anders staat dat echt niet vind ik.

Matthias

Wiitse

Lid
Dat is expres gedaan zodat er veel moeilijker vals kan worden gespeeld door autohitters enzo.

Wel jammer, want zo kan je ze niet op je website zetten
sadley.gif

Jesse

Lid
Matthiasfr (link):
Wel jammer, want zo kan je ze niet op je website zetten
sadley.gif

Waarom zou dat niet kunnen? De mensen moeten alleen nog een keer op doorgaan klikken
emo.gif
.

Maar toch vind ik 1 ding vreemd. Waarom word er wel opgelet op proxys maar niet op autohitters? Dit is toch makkelijk te scannen? Admins maken gewoon een nieuwe admin pagina waarop alle leden staan die een bepaald bedrag hebben gehaald op een dag en uitzondering doe ads?

Sjoerd

Lid
Wereldhotel (link):
Maar toch vind ik 1 ding vreemd. Waarom word er wel opgelet op proxys maar niet op autohitters? Dit is toch makkelijk te scannen? Admins maken gewoon een nieuwe admin pagina waarop alle leden staan die een bepaald bedrag hebben gehaald op een dag en uitzondering doe ads?
Je kan toch ook veel kliks krijgen als de doorgaan knop er gewoon is? ik snap je punt niet.

Bovenaan