klikadvertenties

August

Test
er zijn bijna nooit meer klikadvertenties, kunnen jullie dat niet goedkoper maken ofzo?
biggrin.gif

Publitime

New member
Habbohype:
er zijn bijna nooit meer klikadvertenties, kunnen jullie dat niet goedkoper maken ofzo?
biggrin.gif

Als je meer klikadvertenties wil zet er dan zelf een paar
wink.gif

Robbert

New member
Jponsen:
Ik maak er zo wel een.

Edit: Gedaan.

heu, ik heb je site even bekeken en iets van dutchgta blablabla dat ding, en dan die sampkeys.rar gedownload, daar zit een ww op, maar het ww is nergens te vinden, hij moet op het forum staan maar het forum is ook nergens te bekennen
yummie.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
OK nu heb ik het echt gehad, ik ga echt sirrieus een klacht indienen als ik nog 1 keer op een kliksite kom die 20 andere sites opend =.=

Lennard

Active member
Rik:
OK nu heb ik het echt gehad, ik ga echt sirrieus een klacht indienen als ik nog 1 keer op een kliksite kom die 20 andere sites opend =.=
Om die reden issie nu afgekeurd.

@ Habbohype: t Is al 50% goedkoper dan wanneer we begonnen. Het probleem is juist dat op GPT websites de leden gewoon niet of nauwelijks in de website geinteresseerd zijn, dus het is daarom veel aantrekkelijker om de duurdere doe advertentie te nemen.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard:

Rik:
Om die reden issie nu afgekeurd.

@ Habbohype: t Is al 50% goedkoper dan wanneer we begonnen. Het probleem is juist dat op GPT websites de leden gewoon niet of nauwelijks in de website geinteresseerd zijn, dus het is daarom veel aantrekkelijker om de duurdere doe advertentie te nemen.

Danke schön oh heilige maria lennard

Nicopara

Active member
Ik ben blij dat mijn pop-upblocker op stond
emo.gif

Zoveel meldingen van popups man. Niet normaal.
confused.gif

Als je met zoveel reclame popups bezoekers bij wilt, ...
emo.gif

Jeffreyy

Jeffrey
Toch vind ik het raar hoor.
Er hoort maar 1 popup te openen.

Robbert:

Jponsen:
Ik maak er zo wel een.

Edit: Gedaan.

heu, ik heb je site even bekeken en iets van dutchgta blablabla dat ding, en dan die sampkeys.rar gedownload, daar zit een ww op, maar het ww is nergens te vinden, hij moet op het forum staan maar het forum is ook nergens te bekennen
yummie.gif

Dat klopt, Die heb ik speciaal voor een site geupload.
ww is DutchRP

Edit: Kan iemand kijken of hij nu nog steeds popups opent?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Maarja, ik heb nu mijn pop-up blocker maar weer eens bij geschroefd. Helaas was dit nodig. Dus zullen een heleboel sites weer op mijn blacklist komen te staan ^^

Jeffreyy

Jeffrey
Toch niet mijn website hé?
cry.gif

Hij hoort geen popups meer te openen, en anders komt het door die banner.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Hij staat (nog) niet op de blacklist, maar als er veel popups opeens openen komt hij er wel op, en ik zal eens kijken
wink.gif

Er zijn 2 popups van jponsen.nl geblokkeerd

Bovenaan