Xjessex (link):
Haal wel alsjeblieft die kut onclick weg, en doe gewoon een a href..
Stel ik wil op pagina 2 wat quoten, en een topic heeft 3 paginas..
Voordat ik als ik op quote gedrukt heb en een reactie heb getypt op verzend klik, wil ik graag weten wat er op pagina 3 staat, dus klik ik met scrol wieltje op pagina nummer 3, dat hij opent in nieuw tabblad, alleen nu opent hij hem in nieuw tabblad en hetzelfde venster..
Hééél irritant..
Als je gewoon op het nummertje klikt niet hoor; dat is niet veranderd. Er is alleen een span omheen gekomen met een onclick, maar die is niet in de plaats van het oude gekomen.
Rik (link):
Rogier (link):
Het is een a href?
Maar in een span met een onclick.
Lennard moet gewoon van de a een blockelement maken met de class pagnav_kleur en dan zou het moeten werken.
Wut?
oh die a in de plaats van de span bouwen?
Haal wel alsjeblieft die kut onclick weg, en doe gewoon een a href..
Stel ik wil op pagina 2 wat quoten, en een topic heeft 3 paginas..
Voordat ik als ik op quote gedrukt heb en een reactie heb getypt op verzend klik, wil ik graag weten wat er op pagina 3 staat, dus klik ik met scrol wieltje op pagina nummer 3, dat hij opent in nieuw tabblad, alleen nu opent hij hem in nieuw tabblad en hetzelfde venster..
Hééél irritant..
Als je gewoon op het nummertje klikt niet hoor; dat is niet veranderd. Er is alleen een span omheen gekomen met een onclick, maar die is niet in de plaats van het oude gekomen.
Rik (link):
Rogier (link):
Het is een a href?
Maar in een span met een onclick.
Lennard moet gewoon van de a een blockelement maken met de class pagnav_kleur en dan zou het moeten werken.
Wut?

oh die a in de plaats van de span bouwen?