laatst online

Antonn

New member
Bij elke reactie op het forum staat er wanneer de gebruiker geregistreerd is. Ik denk dat het handiger is om daar te plaatsen wanneer de gebruiker laatst online was. Dat verandert af en toe. Kom nou niet met reacties van "Klik op zijn naam en je hebt het."!

Sjoerd

Active member
Ik zie het nut er niet echt van in.. Heb je dat nodig op het forum? Als er een reactie is zie je sowieso al dat hij toen online was, bij nieuwe reacties was diegene dus kort geleden online. Ook kun je zien dat iemand online is als het rondje voor zijn/haar naam groen is.

Verder denk ik niet dat je het erg nodig hebt.. Als je mij een situatie vertelt waarin het erg handig is, denk ik er misschien anders over, maar ik kan zon situatie niet bedenken.

Antonn

New member
Sjoerd (link):
Ik zie het nut er niet echt van in.. Heb je dat nodig op het forum? Als er een reactie is zie je sowieso al dat hij toen online was, bij nieuwe reacties was diegene dus kort geleden online. Ook kun je zien dat iemand online is als het rondje voor zijn/haar naam groen is.

Verder denk ik niet dat je het erg nodig hebt.. Als je mij een situatie vertelt waarin het erg handig is, denk ik er misschien anders over, maar ik kan zon situatie niet bedenken.

Het is in ieder geval handiger als reg datum?

Antonn

New member
Dan zie je of die gebruiker net offline is gegaan enz... Lijkt me gewoon handig. Zeker handiger als regdatum. We kunnen het toch proberen?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik zie er ook niet zo het nu van in. Toegegeven, regdatum heeft ook niet veel meerwaarde, maar in zon beetje elk standaard forumsysteem staat dat eronder. Het is een beetje een status-icoon. Je kan zien hoelang men al lid is van de site.

Antonn

New member
Rik (link):
Ik zie er ook niet zo het nu van in. Toegegeven, regdatum heeft ook niet veel meerwaarde, maar in zon beetje elk standaard forumsysteem staat dat eronder. Het is een beetje een status-icoon. Je kan zien hoelang men al lid is van de site.

Jah, maar daar word niet naar gekeken door de actiefbalk.

Jesper

Active member
Ik vind het ook handiger, anders moet je weer op het profiel klikken
nooo.gif

Joeey

New member
Jespar (link):
nooo.gif

Dan klik je toch op het profiel?

Antonn

New member
Joeyl (link):

Jespar (link):
nooo.gif

Dan klik je toch op het profiel?

Dat willen we dus voorkomen. Ook al vinden jullie slecht idee. Zeg dan ook eens of het beter is als registratie datum of niet. Van bepaalde leden weet je het straks al vanbuiten. En laatst online verandert altijd. We kunnen het toch eens proberen? Denk toch dat het succes gaat zijn, en het maken ervan lijkt me ook geen grote moeite!

G

Guest

Guest
Klik gewoon op het profiel? (Ja ik weet het dat ik het niet mag zeggen maar ik doe het toch..)
En aan de regdatum kan je zien hoelang diegene al op het forum aanwezig is, of iig op de website.

Iemand kan hier al sinds het begin zitten maar dan nog kan het balkje van diegene heel laag zijn.

Dat staat dus sws los van elkaar.

Ewan

New member
Vriendje (link):

Rik (link):

Jah, maar daar word niet naar gekeken door de actiefbalk.

Ik kijk daar nog naar hoor?
emo.gif

Bovenaan