Later

Lennard

Active member
Als Windows 7 op een VPS kan draaien dan kan dat nu ook al; dan zul je even naar de systeemvereisten moeten kijken.

Of je het wil is een tweede, ik zou niet weten waarom je iets zwaars als windows 7 op een VPS wil... (als w7 inderdaad windows 7 is)

Kay

New member
Lennard (link):
Als Windows 7 op een VPS kan draaien dan kan dat nu ook al; dan zul je even naar de systeemvereisten moeten kijken.

Of je het wil is een tweede, ik zou niet weten waarom je iets zwaars als windows 7 op een VPS wil... (als w7 inderdaad windows 7 is)

Dan is het niet echt een VPS meer
yummie.gif

Tgrm

New member
Lennard (link):

Ach, zolang ze ervoor betalen xD Maar idd windows 7 is best zwaar en dat lijkt mij totaal niet fijn op een vps.

Lennard

Active member
Er is al gezegd dat het er nu al is als je dat wil, maar je betaalt wel minimaal 24 punten per maand omdat Windows 7 minimaal 1 GB ram nodig heeft (voor de 32-bit versie).

Lennard

Active member
Als iemand 24 punten betaalt krijgt hij een VPS met 1024 MB ram waar hij Windows 7 op kan (laten) zetten.

Bovenaan