Nielsie (link):
Nu one2xs tapatalk ondersteuning
--
Wel nice die API
!
E: Kan je het niet in XML maken? En bij de errors dus in error tag etc.
Is makkelijker om te lezen etc. :3
Dus gewoon die errors in <error> en </error> zetten?
Milan (link):
Maak het zo dat de key ook sha1 gecodeerd in de url te zetten is.
Thanks, zit er nu in.
toevoeging op 8 oktober 2012, 09:45:29:
Antonn (link):
Ik vind dat er ookcwat standaard openbare dingen als avatarextentie en rang opgevraagd mogen worden zonder API code en iets om te kijken of de One2xs gebruikersnaam wel klopt.
Maar even tussendoor: Er kan nu nog steeds een virus i een van de toekomstige programmaatjes zitten
Als de gebruikersnaam niet klopt dan krijg je incorrect user given.
Standaardinfo zal ik er bij maken.
Er kan inderdaad nog een virus in zitten, maar dat is je eigen zorg. Er kan in ieder geval niks inzitten dat om je one2xs-wachtwoord vraagt, en dat was mijn grootste probleem.
Als je geen risico op virussen wil lopen moet je die zelfgemaakte programmas simpelweg niet downloaden.
Nu one2xs tapatalk ondersteuning

--
Wel nice die API

E: Kan je het niet in XML maken? En bij de errors dus in error tag etc.
Is makkelijker om te lezen etc. :3
Dus gewoon die errors in <error> en </error> zetten?
Milan (link):
Maak het zo dat de key ook sha1 gecodeerd in de url te zetten is.
Thanks, zit er nu in.

toevoeging op 8 oktober 2012, 09:45:29:
Antonn (link):
Ik vind dat er ookcwat standaard openbare dingen als avatarextentie en rang opgevraagd mogen worden zonder API code en iets om te kijken of de One2xs gebruikersnaam wel klopt.
Maar even tussendoor: Er kan nu nog steeds een virus i een van de toekomstige programmaatjes zitten

Als de gebruikersnaam niet klopt dan krijg je incorrect user given.

Standaardinfo zal ik er bij maken.
Er kan inderdaad nog een virus in zitten, maar dat is je eigen zorg. Er kan in ieder geval niks inzitten dat om je one2xs-wachtwoord vraagt, en dat was mijn grootste probleem.
Als je geen risico op virussen wil lopen moet je die zelfgemaakte programmas simpelweg niet downloaden.