Ledenwerf actie..

Marjolein

Miss Marjolein
Kerem:
ja maar daar moet je zelf de emails invoeren nidatje bedoeld volgens mij je contacten uploaden
liever lui dan moe zeker, wel eens van kopieren en plakken gehoord?
emo.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Nidatje:
Heeft iemand nog een ander optie?
geen idee, ik maak al reclame op kindertent voor one2xs...gratis
xd.png

Publitime

New member
Ik vind met het ledenaantal van one2xs niets mis mee
confused.gif

Het maakt een goede stijging trouwens one2xs heeft niet een groot aantal leden nodig, 1 actief lid is er meer waard dan 10 leden die niet actief zijn
smile.gif

Wouter

New member
Oftewel dat Lennard de referallbonussen even omhoog trekt?
Ik weet dat het verlies er daardoor meer is, maar misschien op lange termijn winst

IK WEET HET : adveteren op mijnmaffia, rpgcrime etc. Zon site waar je je eigen Crimegame kan maken zonder ervoor te betalen. Vele bezoekers zijn denk ik 14, die een maffia game willen, en als ze er dan een gratis domein bij kunnen hebben is dat wel zeer goed voor hun crime.

Wat denken jullie ?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Het is inderdaad dat ik zelf geen host / domein mag kopen (of geen zin heb) dat ik op one2xs zat. Nu zit ik er gewoon omdat de community wel leuk is
wink.gif

Wouter

New member
Mitchels:
Misschien weer een refferalwedstrijd?

de vraag is dan of ze na een tijd nog actief zijn

Wouter

New member
Lennard:
Volgens mij bieden die geen adverteermogelijkheid, enkel op afzonderlijke crimegames.

research hé
emo.gif

Want zijn zijn waarschijnlijk de ultieme doelgroep ?

Lennard

Active member
Wouter:

Lennard:
Volgens mij bieden die geen adverteermogelijkheid, enkel op afzonderlijke crimegames.

research hé
emo.gif

Want zijn zijn waarschijnlijk de ultieme doelgroep ?

Zie jij een link / infokopje om te adverteren dan daar?
Bovendien denk ik dat het iets boven ons budget is. Ik heb er best wel wat voor over om te adverteren, maar als het uiteindelijk op meer dan een euro per actief lid uitkomt, dan snap je zelf ook wel dat we dat nevernooit terug gaan verdienen.

Of ze de ultieme doelgroep zijn vraag ik me af. Misschien is het grootste gedeelte wel jong, maar hoeveel % kijkt er nou naar die advertenties? Bovendien is er ook een heel groot gedeelte wat gewoon volwassen is.

Ik heb ooit nog es een paar stukjes voor MijnMaffia geprogrammeerd.
biggrin.gif

Bovenaan