Liijst bij prijs vragen en contests voor leden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robinkoch

Eindbaas
Bij prijsvragen en contests een optie toevoegen voor een lijst waar gebruikers zich kunnen opgeven want nu moet je dat zelfcdoen kijk in mijn ondersh ift voor het topic anders moet iedereen met zoon topic elke keer weer alle namen erin zettenvenzovoort is het niet handig?

G

Guest

Guest
Lijkt me leuk idee,
een scriptje waar je jezelf kan inschrijven.

kheb een voorbeeldje gemaakt omdat ik dit wel een goed idee vind

Je gebruikersnaam wordt automatich gedaan en dat gewonnen kan de topicstarter doen.
failedh.png

Ja, maar niet iedereen kan altijd mee doen toch?

Dan zouden mensen zich moeten aangeven, en dat de TS dan een goedkeuring kan geven ofzo?

Wiitse

Lid
Dat is ook wel een goed idee. Dat de ts bij het topic aanmaken kan aanvinken dat je leden zich kunnen inschrijven met zon lijst, kunnen instellen wanneer je je niet meer kunt inschrijven en dat ze dan kunnen instellen of e goedkeuring nodig hebben.

Jesse

Lid
Lennard (link):
Lennard snapt het idee eerlijk gezegd niet zo.

Bij de forum categorie contest kunnen leden zich zelf opgeven door te klikken op Ik doe mee.
Vervolgens komt er automatisch een lijstje met alle deelnemers in de startpost. De TS kan dan achter de deelnemers zetten wie er heeft gewonnen.

Je hoeft dus niet alle deelnemers uit het topic te zoeken, en vervolgens er een lijst van te maken. Dit doet het systeem.

Dit begrijp ik er tenminste uit.

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard (link):
Lennard snapt het idee eerlijk gezegd niet zo.

Stel ik start een prijsvraag waarbij gebruikers zich moeten inschrijven. Dan start ik een topic en dan zie je bv net als een poll starten een optie met lijst aanmaken.
Onder de startpost komt dan net als een poll een vak met een lijst van deelnemers en gebruikers kunnen zich door op een knopje te klikken "ik doe mee" zich inschrijven en dan komt de naam van diegene automatisch in die lijst.

Marjolein

Miss Marjolein
Geen idee, als het goedgekeurd wordt dan wil het nog niet zeggen dat het er gelijk komt, er staat nog een hele waslijst met dingen die moeten gebeuren
smile.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan