Maximum aantal karakters

Antonn

New member
Als ik een reactie op een topic wil geven met bijvoorbeeld 20.000 karakters krijg ik deze error:

Klik om de spoiler te openen
Je bericht is te kort of te lang (2-30.000 tekens).

Wat klopt er niet
bloos.gif
.

Sebastiaanh

New member
Waarom zal je 20.000 karakters willen typen?
emo.gif

En dit is niet een bug, maar een typo. Kon ook via een privébericht naar Lennard.

Antonn

New member
Sebastiaanh (link):
Waarom zal je 20.000 karakters willen typen?
emo.gif

En dit is niet een bug, maar een typo. Kon ook via een privébericht naar Lennard.

Als je (heel, heel) veel quotes doet, of een lang script in een spoiler wilt zetten. Of een link naar een plaatje die extreeeem lang is??
xd.png

Marjolein

Miss Marjolein
veel te veel quotes houden wij niet van, we verzoeken dan ook om deze zoveel mogelijk te vermijden. En een link van 20.000 karakters... kom op zeg
emo.gif

Antonn

New member
Lennard (link):
Tel nog maar even na of het er echt geen 30.000 waren.
emo.gif

Mijn notepad++ melde er 19***, ik moest het steeds meer afkappen.

Marjolein (link):
veel te veel quotes houden wij niet van, we verzoeken dan ook om deze zoveel mogelijk te vermijden. En een link van 20.000 karakters... kom op zeg
emo.gif

yummie.gif

Antonn

New member
Brechtje (link):
30.000 is toch al heeeeeeeeeel veel.

Jah, dan moet hij de tekst naar het echte aanpassen, of het systeem naar 30 000

Antonn

New member
August (link):
Het werkt idd niet, maar t is wel belachelijk veel tekst. (31 paginas vol in word)

Hangt van font en lettergrote en spacings en margins enz af. Maar hoe dan ook is het fout in systeem of tekst die opgelost moet worden.

Antonn

New member
Ik vind het ook onnodig dat het zo groot kan, maar het moet gewoon worden aangepast. Als een smiley het niet doet en niemand gebruikt hem word het toch ook opgelost? En zon grote moeite lijkt me het niet
confused.gif

Freestyle

New member
Vriendje (link):
Ik vind het ook onnodig dat het zo groot kan, maar het moet gewoon worden aangepast. Als een smiley het niet doet en niemand gebruikt hem word het toch ook opgelost? En zon grote moeite lijkt me het niet
confused.gif

Hoezo MOET het worden opgelost?? Je gaat er niet dood door, het is niet onveilig ofzo.
Lennard en de crew heeft wel betere dingen aan hun hoofd.

Rogier

New member
Marjolein (link):
emo.gif

meeste browsers accepteren niet langer dan 500. Dan krijg je een bad request header to long ofzo.

Antonn

New member
Rogier (link):

Marjolein (link):
emo.gif

meeste browsers accepteren niet langer dan 500. Dan krijg je een bad request header to long ofzo.

lange tekst dan
wink.gif
Of 60 links met 500 karakters
wink.gif

Bovenaan