meer spam dan eerst.

Freestyle

New member
De laatste tijd word er veel meer gespamt met bijvoorbeeld:

- mooie layout.
- ik zou graag willen bieden maar ik heb al een host
- ik zou graag willen bieden maar heb de punten niet.
etc, etc,

Die berichten worden dan wel eens weggehaalt. maar die zelfde mensen blijven spammen, ik heb dus niet echt het idee dat hun warn krijgen ofzo, of dat er iets tegen word gedaan voor in het gevolg.

mijn vraag is dus: wat word er dan precies gedaan?

Want ik irriteer me er dood aan.

(ik zeg niet dat ik nooit spam, maar dit gaat te ver)

Marjolein

Miss Marjolein
Als ik zie dat iemand zich regelmatig schuldig maak aan zulke berichten dan stuur ik meestal eerst een PB dat dit niet de bedoeling is, zie ik dat diegene nog steeds schuldig maak aan zulke berichten dan geef ik wel een warn. Het ligt gewoon aan de situatie
wink.gif

Braam

New member
Ik erger me hier ook aan.. ik heb sommige mensen vele malen gereport..

Hopend dat dit stopt

Semmiiee

New member
Ik heb het vandaag ook is gebruikt
bloos.gif

Eerste keer eigelijk, maar ik wou het echt kopen maar had geen punten,
maar ik ga het niet meer doen want ik weet dat het eigelijk best spam is.

Freestyle

New member
Braam (link):
Ik erger me hier ook aan.. ik heb sommige mensen vele malen gereport..

Hopend dat dit stopt

Dat heb ik nouw ook, maar dan heb ik antwoord gekregen met sorry, doe ik niet meer. en dan 5min later doen ze het weer.

Semmiiee

New member
Maar dat zijn vaak newbys die gewoon meer post willen halen.
Maar ligt het aan mij of zijn er opeens veel meer nieuwe leden op one2xs.com?

Marjolein

Miss Marjolein
Je wijkt weer van het onderwerp af Semmiiee...
Maar we doen ons best om het spammen zo veel mogelijk in te dammen, dit lukt natuurlijk niet altijd. Als je spam ziet report het gewoon, in 9 op de 10 gevallen doen we er ook wat mee.
Dus ik zeg, gewoon doen
smile.gif

Freestyle

New member
haha, marjolein zal ik zeker doen. doe het iets te weinig
hypocrite.gif

en semmiiee: jij spamt ook best wel wat hoor
emo.gif

alleen op een andere manier
wink.gif

Epicrobzer

Active member
Semmiiee (link):
Maar dat zijn vaak newbys die gewoon meer post willen halen.
Maar ligt het aan mij of zijn er opeens veel meer nieuwe leden op one2xs.com?

Offtopic: Ik zou jou toch ook wel eens spam topic maken..

Ontopic: Ja ik vind ookwel dat er te veel gespamt word. Mogen van mijn part wel een paar procentjes op staan
emo.gif
.

Klaasie

New member
Je kunt er nooit achter komen of iemand het echt wil kopen maar geen punten heeft.
Of dat iemand gewoon spamt

Freestyle

New member
Klaasie (link):
Je kunt er nooit achter komen of iemand het echt wil kopen maar geen punten heeft.
Of dat iemand gewoon spamt

vaak zie je wel aan het type spam.

zoals ik had vermeld zie je steeds vaker: jammer ik heb al een host.
of jammer ik heb geen punten etc,

Jesse

New member
Als je spam ziet, meld dit dan gewoon even via de report knop. Er wordt echt wel wat aan gedaan, helaas kunnen jullie niet met de moderators meekijken. Het zou ook al een stuk schelen dat wanneer er spraken is van spam, er niet op gereageerd wordt. Dit is alleen maar meer spam, en dus weer meer werk voor de moderators.

Spam gewoon lekker reporten dus, en mocht er spam zijn reageer hier dan niet op.

Mzuy

New member
geweldig irritant, inderdaad.

Heb ik ook regelmatig op mijn topic.

Wat me ook vooral irriteerd is die noobs die me pmen over RS zonder enige intentie om iets bij me te kopen als hoelang speel je al heb je echt zoveel mag ik je methode mag ik wat geld op rs???????

Doe er wat aan ik report ze ook.

Matthiasfr

New member
Mag dat niet ? Zeggen van dat is een mooie lay out ? Ik zeg nooit dingen zoals die zou ik willen kopen, maar ik feliciteer mensen soms wel met wat ze gemaakt hebben... Maar dat mag dus niet ?

Patricka

New member
Matthiasfr (link):
Mag dat niet ? Zeggen van dat is een mooie lay out ? Ik zeg nooit dingen zoals die zou ik willen kopen, maar ik feliciteer mensen soms wel met wat ze gemaakt hebben... Maar dat mag dus niet ?

Nee, het voegt niks toe aan het topic, dus mag het niet, en valt het onder spam!
emo.gif

Freestyle

New member
Patricka (link):

Matthiasfr (link):

Nee, het voegt niks toe aan het topic, dus mag het niet, en valt het onder spam!
emo.gif

Stuur dan een pm.
En als je het dan wel doet, geef dan opbouwende kritiek. maar het beste niet doen!

Bovenaan