Meereffect afkeuringen

August

Test
Volgens mij word meereffect afgekeurt als de opdracht toch goed gedaan is, hebben hier meer mensen last van?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Bij mij is ie volgens mij zelfs een keer teveel goedgekeurd
santabaard.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
mischien dubbele / javascript uitstaan / proxy o.i.d. ?
anders moet je een ticket aanmaken :)

Joeri

Active member
Hebben ze het ook allemaal goed gedaan en zoja hoe weet je dat?
mischien haakte ze na een tijdje al af

August

Test
Ze hoeven alleen maar hun email adres in te vullen, ze vroegen waar het moest, hebben het gedaan en klaagden later dat ze spam kregen
yummie.gif

Lennard

Active member
Dan hebben ze zich direct weer afgemeld, en dan heb je de opdracht niet goed uitgevoerd op het moment van de keuring.

Joeri

Active member
Het kan zijn dat ze neit hebben ingevuld of eerst geklikt en toen weggeklikt en toen toch nog gedaan, dan word het een herhaalde klik die word afgekeurd
wink.gif

anders geen idee en ik denk ticket aanmaken
smile.gif

Lennard

Active member
Joeriwii:
Het kan zijn dat ze neit hebben ingevuld of eerst geklikt en toen weggeklikt en toen toch nog gedaan, dan word het een herhaalde klik die word afgekeurd
wink.gif

Niet bij Meereffect. Die wordt half automatisch gekeurd, dus afgekeurde kliks kunnen dan alsnog goedgekeurd worden omdat het systeem ze dan eerst openzet en daarna goedkeurt.

Markzikle

New member
Lennard:

Joeriwii:
wink.gif

Niet bij Meereffect. Die wordt half automatisch gekeurd, dus afgekeurde kliks kunnen dan alsnog goedgekeurd worden omdat het systeem ze dan eerst openzet en daarna goedkeurt.

Dus hoelang moet je dan ongeveer wachten ? xD

Lennard

Active member
Markzikle:

Lennard:

Joeriwii:
wink.gif

Dus hoelang moet je dan ongeveer wachten ? xD

Net zolang als normaal.
Het systeem kijkt welke kliks er goedgekeurd moeten worden, zorgt ervoor dat ze allemaal de status openstaand hebben, en keurt dan de hele mik goed.

Bovenaan