Meest actief in ...

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Heya one2xs,

Het leek mij wel leuk om te weten, en om in het profiel te hebben, in welk forumdeel je nu het meest actief bent.

Zo staat op een ander forum bij mij:

Codeblok:

1
2
3

Jouw berichten: 4470 (0.25% van iedereen)
Meest actieve forum: Forum Spellen (793 Reacties)
Gemiddelde reactie per dag: 5.24

Lijkt me opzich niet eenz zo moeilijk?

~ Rik

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Daarvoor was het ook "Leuk om te weten". Wat heb je eraan om je postcount / posts per dag te weten. Toch ook niets?
yummie.gif

Rik:
Daarvoor was het ook "Leuk om te weten". Wat heb je eraan om je postcount / posts per dag te weten. Toch ook niets?
yummie.gif

postcount is gewoon standaard op ieder forum en posts per dag is wel geinig om te weten maar waar je (in jouw geval) het meest spamt niet

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Luukvdo:

Rik:
yummie.gif

postcount is gewoon standaard op ieder forum en posts per dag is wel geinig om te weten maar waar je (in jouw geval) het meest spamt niet

Meeste posts in... is even nuttig als posts per dag
pompom.gif

Arjan

Lid
Wel geinig maar als je een beetje actief bent op het forum heb je toch de meeste posts in Offtopic. Lijkt me raar als je vrij actief bent op het forum dat je dan de meeste topics in vragen hebt.

Arjan

Lid
Dat is dan toch ook zo?

Als je het doet moet je offtopic ook gewoon meetellen, als je daar het meest actief bent dan ben je daar het meest actief.

Als jij een enquete houdt en je kijkt naar leeftijden van personen en er komt uit dat de meeste 17 zijn dan ga je toch ook niet zeggen dat je 17 niet meetelt?
emo.gif

Rogier

Lid
ne emaar ik denk dat bijna iedereen wel 30 posts in off topic heeft. dat is dan al snel je actiefste, gewoon omdat dat het topic is waar je ALLES kwijt kunt.

Sjoerd

Lid
Jullie zeggen dat zo wel, maar dan is het toch wel gewoon duidelijk dat je daar het meest actief ben ?
emo.gif

August

Test
Wat heb je eraan om te weten hoeveel % posts je in het totaal met iedereen hebt gepost? , precies niets
emo.gif

Daarom vind ik dat dit nutteloze idee er wel bij mag
biggrin.gif

Marjolein

Miss Marjolein
nutteloos idd
en nee ik vind dat het er niet bij mag
smile.gif

Als dit nutteloze idee erbij mag dan komt de volgende met het idee om erbij te zetten op welk tijdstip je het meeste post en dan komt weer de volgende met op welke dag van de week je het meeste post en zo komen er steeds meer nutteloze dingen en staat er een hele waslijst met nutteloze dingen. Niet doen dus
emo.gif

August

Test
Marjolein:
nutteloos idd
en nee ik vind dat het er niet bij mag
smile.gif

Als dit nutteloze idee erbij mag dan komt de volgende met het idee om erbij te zetten op welk tijdstip je het meeste post en dan komt weer de volgende met op welke dag van de week je het meeste post en zo komen er steeds meer nutteloze dingen en staat er een hele waslijst met nutteloze dingen. Niet doen dus
emo.gif

Wat een goeie suggesties heb jij
biggrin.gif

Die zijn best wel goed
bloos.gif

Bovenaan