Mijn producten - VPS

Hey,

Op dit moment heb ik de volgende VPSen:

Quote:
VPS 256 24-03-2011 29-04-2011 Actief
VPS 256 24-03-2011 29-04-2011 Actief

Maar.. nu weet ik niet meer welke welke is. Stel dat eentje offline is en ik moet hem rebooten weet ik dus niet welke? Mijn suggestie: Wat meer info van een vps bij mijn producten, bijvoorbeeld het VPS nummer en dat je het IP adres kan zien. Voor mij is dat erg handig aangezien ik ééntje wil verkopen, maar dan moet ik wel de goeie VPS in de ruilbank zetten, anders stuur ik de verkeerde.

Als je t niet snapt leg ik het wel duidelijker uit, stem in de poll en onderbouw eventueel je mening

- Azdin

Het hele VPS gebeuren moet nog een keer verbeterd worden.
Als je een ticket maakt dan kunnen we bij 1 VPS de aanmaakdatum met 1 dag vervroegen en zeggen welke VPS wat is, dan kun je ze via die datum uit elkaar houden.

Oké ik heb even een ticket gemaakt.
Maar kunnen jullie niet bij Mijn producten iets doen waar je het IP van de VPS kan zien? Dat lijkt me erg handig.

Oh oke
yummie.gif

Nog een probleem:
Als je bijv meerdere VPSen hebt en je wilt er één daarvan verkopen, en je start de ruilbank dan staat er VPS (nummer) maar hoe weet je nou of je de goeie selecteert?

Joeyftw (link):
Je moet gwn de datum van de vps onthouden? of pak gewoon 1 vps
wink.gif
handiger

Tuurlijk niet, `eventjes` onthouden kan niet als je ze op de zelfde dag besteld.

Bovenaan