Minder percentage

Jordyt

Lid
Hoi allemaal,

Ik heb iets bedacht en wil graag jullie reacties
Ik dacht waarom kan je alleen maar percentages krijgen?
Waarom kan het er niet af gaan daarom dit ideetje...
Ik wil dat als er iemand na een weekje actief te zijn geweest gecheckt wordt wat hij zoal heeft gedaan als hij dan geen verkeerde dingen heeft gedaan dan kan er misschien 5 tot 10 procent van zijn percentages af?
Wat vinden jullie?

Doeg,
Bewaakertje

Jordyt

Lid
Rogier:
met dit soort topics krijg je het dus he?

idee echt al 100x voorgesteld....

Sorry dacht dat het neit was voorgesteld

Sjoerd

Lid
En degene met de meeste aantal procentjes stellen dit natuurlijk voor + stemmen voor in de poll
emo.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Dit vind ik weer echt zon slecht voorstel.
Al die gebruikers moeten eens van te voren nadenken zodat je helemaal geen procentjes hoeft te krijgen, als je ze toch eenmaal heb dan is dat toch echt je eigen schuld. En een weekje jezelf "goed" gedragen neemt niet weg dat je toch een keer in de fout ben gegaan. Daar is zon mooi spreekwoord voor: "Wie zn gat verbrand zal op de blaren moeten zitten."
biggrin.gif

Rik

Eindbaas
Slecht idee.

Als je iets verkeerd heb gedaan, dan heb je gewoon iets verkeerds gedaan en krijg je 10% 10% is helemaal niet erg, zelfs ik heb 10%... Maar voor mensen die zich altijd misdragen en inmiddels alweer 80% hebben gespaard is 10% wel veel, en tja wie niet horen wil, moet maar voelen.

Buiten dat, en dit heb ik volgens mij in een ander topic ook al gezegd, zei lennard ergens dat er misschien wel een keer komt dat bepaalde strafpercentages herzien worden. Maar quote me hier niet op.

Maar om dus af te sluiten: Als je je goed gedraagd maakt 10% helemaal niets uit...

~ Rik

Jeffreyy

Jeffrey
Slecht idee, Als je je eigen gewoon gedraagt krijg je niet eens procentjes.
Ik heb ook ooit +10% gehad, maar na een korte discussie is die toch weer weggehaald.

Gedraag je gewoon, dan heb je r geen last van.

Krm

Lid
ik vind het een goed ide maar dan moeten lennard en ruben wel fooktop veel mensen bekijken wat hun in die week gedaan hebben

Krm

Lid
ja maar ik heb precentages gekregen voor bullshit dingen en die had ik op ander acount gekregen

Marjolein

Miss Marjolein
Kerem:
ja maar ik heb precentages gekregen voor bullshit dingen en die had ik op ander account gekregen
besef je eigenlijk wel wat je nu zegt?
emo.gif

Jurgen

Lid
Dat is eigenlijk belachelijk. Stel je voor, je krijgt terecht 30% en de komende 3 weken gedraag je je "goed" dan gaat de 30% er al weer af en kun je weer opnieuw beginnen met kloten. Zo houdt het nooit op.
emo.gif

Marjolein:

Kerem:
ja maar ik heb precentages gekregen voor bullshit dingen en die had ik op ander account gekregen
besef je eigenlijk wel wat je nu zegt?
emo.gif

Dat weten de beheerders hoor. Ander account is verbannen. (http://www.one2xs.com/profiel/bekijk?gebruiker=phpkerempje)

Tom

Lid
Ja, idd. zo is het, gedraag je gewoon dan krijg je ook geen straf percentage.

Kunnen die %tjes eigenlijk ook weer weggaan ofzo?
Hoelang duurt een ban eigenlijk?

Marjolein

Miss Marjolein
Tom:
Ja, idd. zo is het, gedraag je gewoon dan krijg je ook geen straf percentage.

Kunnen die %tjes eigenlijk ook weer weggaan ofzo?
Hoelang duurt een ban eigenlijk?
als je 100% heb dan mag je een maandje op vakantie, daarna begin je weer op 75% volgens mij

Nexis

Lid
je doet dit alleen omdat je zelf al 75% hebt. gewoon niks verkeerd doen en er is niks aan de hand.

Merlin

Lid
t is gewoon net als een "strafblad"

Je doet iets wat niet mag en daar krijg je dan een officiele waarschuwing voor.
Dat is niet een persoonlijke belediging maar gewoon een aanmerking van, doe dit niet meer want er kan een maatregel tegen je genomen worden. In de zin van: Je opmerking of post kan door andere gebruikers als vervelend ervaren worden. +10 % is dus 1 van de 10 dus eigenlijk kun je 10 keer zon "lichte" waarschuwing krijgen, wat eigenlijk best veel is. Daarna is ook een keer de maat vol en kun je door je "straf" even nadenken over waarom je precies verbannen bent. Een strafpercentage gaat niet naar beneden omdat je je toevallig een week goed gedraagt. Je moet je gewoon ten aller tijden aan de regels houden.

En zoals ik wel vaker tegen mensen zeg: Ben je het er niet mee eens? Maak gewoon een ticket aan. Misschien wordt er wel eens een te overhaaste beslissing genomen en dan mag je daar natuurlijk wat van zeggen. Daar komen we dan samen wel uit.

Bovenaan