Minder percentage

Krm

Active member
maar merlin een strafblad gaat na een tijdje ook weer weg
clown.gif

(ja weet ik veel over
yummie.gif
)

Marjolein

Miss Marjolein
Kerem:
clown.gif

(ja weet ik veel over
yummie.gif
)
die hou je je hele leven hoor, blijkbaar heb je toch iets niet begrepen
emo.gif

Krm

Active member
die ou je niet je hele leven ik ben er ook in aanmerking me geweest en mijn strafblad is nu gewoon weer weg natuurlijk weten ze mijn verleden maar daar kijken ze dan niet gouw naar

Tim

New member
Marjolein:

Kerem:
clown.gif

(ja weet ik veel over
yummie.gif
)
emo.gif

Hij heeft het toch net iets meer begrepen, je strafblad verdwijnt na een aantal jaar, afhankelijk van het soort delict.
biggrin.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Tim:

Marjolein:

Kerem:
clown.gif

(ja weet ik veel over
yummie.gif
)
emo.gif

Hij heeft het toch net iets meer begrepen, je strafblad verdwijnt na een aantal jaar, afhankelijk van het soort delict.
biggrin.gif

Oke maar dan zal het delict niet zo zwaar zijn geweest, bij diegene die ik ken blijft het strafblad gewoon staan tot sintjuttemis. Vandaar mijn opmerking
emo.gif

Krm

Active member
meestal als je minderjarig bent en dan hebben e het over <15 dan gaat het op je 18e weg maar beter doe je gewoon nix slechts en hoef je dit allemaal niet te weten

Marjolein

Miss Marjolein
Kerem:
meestal als je minderjarig bent en dan hebben e het over <15 dan gaat het op je 18e weg maar beter doe je gewoon nix slechts en hoef je dit allemaal niet te weten
en dat bedoelen de meeste hier nou ook met het strafpercentage, gewoon normaal doen dan hoeven er ook geen suggesties als deze voorgesteld te worden
yummie.gif

Merlin

New member
Marjolein:

Kerem:
en dat bedoelen de meeste hier nou ook met het strafpercentage, gewoon normaal doen dan hoeven er ook geen suggesties als deze voorgesteld te worden
yummie.gif

Goed antwoord
emo.gif
biggrin.gif

Bovenaan