Minecraft Server

Ministerstan

New member
Hallo.
Ik wil vandaag een Minecraft server kopen. Maar op Minecraft ben ik geen Premuim, dus ik heb nu een serve rop me computer en heb ik de offline mode op false ofzo en dan kan het wel. Bij de server, kan ik dat dan ook veranderen? En kan ik ook gewoon Buggit Plugins installeren (Ik wil graag een registreer en login systeem er op).

Als dat juist is, koop ik vanmiddag misschien een server.

Groet.

V

Verwijderd lid 399

Guest
Naar wat ik begrepen heb kan ik deze antwoorden geven:

- Ja je kan offline modus aanzetten op een Minecraft server
- Ja je kan bukkit gebruiken en dus plugins zoals oAuth

En ik wil je een TIP geven: Minecraft accounts zijn maar 20 euro
smile.gif

Maartenl

New member
Ministerstan (link):
Oke. Dan weet ik genoeg; Ik ga straks wel even eentje kopen...
Ik koop geen Premuim, ik vind het onnodig.

Op het forum kan je goedkoper accounts over kopen.

V

Verwijderd lid 399

Guest
Ministerstan (link):
Oke. Dan weet ik genoeg; Ik ga straks wel even eentje kopen...
Ik koop geen Premuim, ik vind het onnodig.

Waarom is het onnodig?
Ik vind het best zielig dat je de makers geen geld gunt
Zo meteen moeten ze stoppen met games maken omdat iedereen illegaal speelt..

Ministerstan

New member
Ik speel niet illigaal. Ik download gewoon de officele ik doe dan gewoon multyplayer. Maar nog 1 vraag... Je kan hier niet met Paysafecard betallen. Bij wallie zegt hij een error...

Ministerstan

New member
Bedankt !!!

toevoeging op 7 maart 2012, 12:59:15:
Sorry dat ik zoveel berichten stuur... Maar, moet voor minimaal 3 maanden kopen, of kan ik gewoon elke maand upgraden?

Antvenom

New member
Ministerstan (link):
Bedankt !!!

toevoeging op 7 maart 2012, 12:59:15:
Sorry dat ik zoveel berichten stuur... Maar, moet voor minimaal 3 maanden kopen, of kan ik gewoon elke maand upgraden?

Je kan elke maand je server verlengen mits je genoeg punten hebt.

Ministerstan

New member
Oke. Ik ga straks even kopen. Ik host nu alles op me eigen pc, maar dan gaat hij traag... Ik doe dan Supervlak en dan gaat het wel redenlijk. Dit gaat waarschijnlijk sneller.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Met de basisserver kan je zeker met 5 mensen tegelijk spelen zonder veel lag te hebben. Afhankelijk van het aantal plugins uiteraard.

Dus ik denk inderdaad dat dat wel een stuk sneller is.

Ministerstan

New member
Echt een goeie server, ik raad het iedereen aan. Alleen, hoe kom ik met Filezilla op de server, ik wil namenlijk 1 plugin. En misschien nog andere wereld, ik wil een ftp account aanmaken, maar dan zegt hij dat hij geen account heeft gevonden. Kan iemand mij helpen. Ohja, ik ben wel eigenaar bij gebruikers zegt hij.

Wouterr

Wouter de router
Ministerstan (link):
Ik speel niet illigaal. Ik download gewoon de officele ik doe dan gewoon multyplayer. Maar nog 1 vraag... Je kan hier niet met Paysafecard betallen. Bij wallie zegt hij een error...
Dan heb je de naam Player en als andere mensen dit doen hebben ze de zelfde inventory enz.
niet onnodig dus.

Bovenaan