Mobiel icoon

August

Test
Hey,
Ik wil One2xs op mn iPod als snelkoppeling zetten, maar one2xs heeft geen Icoon.
Dan krijg je een klein plaatje van de website, en dat is lelijk.
Vinden jullie niet dat one2xs een Icoon moet nemen?
Het is wel een beetje professioneler
smile.gif
.

Azdin

New member
Op je PC heb je dit gewoon, en idd op iPod niet.
Naja, vind dit echt niet nodig ofzo, slaat nergens op
yummie.gif

Timkb

New member
Zou een leuke extra zijn, maar nodig kan ik het niet noemen omdat One2Xs toch geen mobiele site heeft.

Even offtopic; Hoe verschrikkelijk vaak word One2xs al niet geassocieerd met Mobiele website, zou geweldig zijn als die er een komt want animo is er zeker wel

Lennard

Active member
@ Timmie: maar op de meeste mobiele browsers ziet hij er gewoon goed uit, en anders wel in de browsers over 2 jaar, dus als we nu een mobiele site maken dan is al dat werk maar voor 2 jaar goed zegmaar, dus dat is ook een beetje geldverspilling.

Maareh, @topic; we hebben gewoon een icoon op de pc, hoe krijg ik die ingesteld voor de ipod dan?

Timkb

New member
<link rel="apple-touch-icon" href="timmie.png">

@Lennard, daar ben ik het niet mee eens, Ik denk niet dat we over 2 jaar met een mobiel van 7 inch rond lopen? ik denk dat het echt neit groter word dan 4 inch en als je dat gewoon de functies doet die echt nodig zijn bijvoorbeeld klik links pm... shit moet eten ik vertel later verder

Timkb

New member
Nope, 57x57 staat in de Devolopers SDK Guide van apple, maar het maakt niet uit hij zou 100x100 kleiner maken dan

Lennard

Active member
Timmie (link):

@Lennard, daar ben ik het niet mee eens, Ik denk niet dat we over 2 jaar met een mobiel van 7 inch rond lopen? ik denk dat het echt neit groter word dan 4 inch en als je dat gewoon de functies doet die echt nodig zijn bijvoorbeeld klik links pm... shit moet eten ik vertel later verder
Mijn telefoon heeft een scherm van 3,8" en daar ziet het er prima uit hoor, het heeft weinig met de grootte van je scherm te maken, meer met de browsers die steeds beter worden en de resoluties die steeds hoger worden.

Timkb

New member
Lennard (link):

Timmie (link):

Mijn telefoon heeft een scherm van 3,8" en daar ziet het er prima uit hoor, het heeft weinig met de grootte van je scherm te maken, meer met de browsers die steeds beter worden en de resoluties die steeds hoger worden.

Het ziet er wel goed uit ja maar makkelijk is het niet steeds inzoomen, en ja resoluties worden steeds groter daar heb je gelijk in

Jurre

New member
nee....

op mijn ma haar htc straat het er gewoon, en we gaan het niet speciaal aanpasen voor apple

Luukvdo

New member
Jurre (link):
nee....

op mijn ma haar htc straat het er gewoon, en we gaan het niet speciaal aanpasen voor apple

Het is een klein stukje code erbij zetten en je hebt dat icoon al, dat is niet echt aanpassen te noemen
emo.gif

August

Test
Ik ga one2xs vaker bezoeken als er een icoontje op mn iPod staat. Maar One2xs moet het zelf weten
yummie.gif
.

Lennard

Active member
Maar moet het icoontje nou 100 * 100 zijn of 57 * 57?

Als jij one2xs vaker gaat bezoeken dan heb ik daar natuurlijk alles voor over.
biggrin.gif

August

Test
yummie.gif
!
Maakt niks uit, ik vind 100x100 fijner want dat kun je beter werken. Hij verkleint het zelf naar 57x57.

Bovenaan