Mobiel icoon

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Je kan gewoon iets curl-achtigs maken. Ik heb meerdere apps gezien die van een site data ophalen en dit verwerken binnen het script, zonder toegang tot de FTP / MySQL van de site zelf.

Lennard

Active member
Maar dan gaat alles via één IP waardoor ons systeem de kloons niet meer kan detecteren omdat dan ineens iedereen kloon is van elkaar.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard (link):
Maar dan gaat alles via één IP waardoor ons systeem de kloons niet meer kan detecteren omdat dan ineens iedereen kloon is van elkaar.

SmartPhones gaan toch altijd via een proxy? Als je bijv. Opera Mobile gebruik krijg je via een Opera Proxy de paginas binnen.

En met curl-achtig bedoel ik dat de app zelf via de phone een request stuurt voor de broncode (HTML) en deze weer omzet naar leesbare code voor de app. Op habbers hebben ze een app "OrangeBoard" gemaakt. Die werkt ook zonder de broncode o.i.d. van Habbers zelf.

Lennard

Active member
Mijn HTC werkt niet via een proxy, ik ben de enige op one2xs met mijn Vodafone-IP.

Een app die de broncode omzet kan wel weer, maar het argument van Kingunit is dat het te sloom is, en met een extra app die alsnog de broncode moet laden wordt het niet sneller ofzo.

Kingunit

New member
Lennard (link):
Mensen bieden het aan inderdad, en daar ben ik ook blij mee, maar ik neem aan dat je snapt dat we de broncode niet openbaar willen hebben.

Yep de reden wist ik al.

August

Test
Mikek (link):
Afbeelding Sh!t august was eerst
hypocrite.gif

Heb jij je iPod gejailbreakt?

Oeps ik wou een pb
bloos.gif

Bovenaan