mobiel

Lars

Lid
hallo,

Ik zit nu op me mobiel op one2xs maar als ik de posts lees kan ik niet zien wie het gepost heeft.
Dus misschien is het handig om als er gedecteerd wordt dat je op een mobiel bent de gebruiksnaam bijvoorbeeld in de signature staat.
Want ik neem aan dat meerde mobiele telefoons dit hebben. En dit lijkt me vrij simpel te maken voor jullie

Krm

Lid
bij mijn samsung star ziet alles het zelfde uit als op de pc
biggrin.gif

Lars

Lid
En jullie hoeven niet te scrollen ofzo om naar de linkerkant te gaan ofzo?

Want ik kan hem zo scrollen dat ik alleen de posts zie maar dan moet ik de hele tijd naar de linker kant om te zien wie het gepost heeft etc.

Jesse

Lid
Lars:
En jullie hoeven niet te scrollen ofzo om naar de linkerkant te gaan ofzo?

Want ik kan hem zo scrollen dat ik alleen de posts zie maar dan moet ik de hele tijd naar de linker kant om te zien wie het gepost heeft etc.

Ipod kan je in en uitzoomen op je beeld, eenmalig en hoppa je hebt het zoals je hebben wilt, zie alle teksten goed en gewoon heel beeldscherm wat voor mobiel heb je?

Enige 2 bugs die ik heb, zijn dat onder aanvragen een streep is en de tekst daarvan niet helemaal recht staan, maar ja dat is nou niet echt een groot probleem en dat avatars, naam aantal posts etc rechts van je topic staan (naast bericht)

Rik

Eindbaas
^ Je kan op je iPhone sinds kort opera mobile downloaden? Probeer het daar eens mee
yummie.gif

Jesse

Lid
Rik:
^ Je kan op je iPhone sinds kort opera mobile downloaden? Probeer het daar eens mee
yummie.gif

Ipod touch ook?
emo.gif

Jesse:

Rik:
yummie.gif

Ipod touch ook?
emo.gif

Denk het wel
yummie.gif

Is trouwens opera mini dacht ik

Bovenaan