Mobiele reacties/topics

Antonn

New member
Deze kwam opeens in me op:

Dat er bij elke reactie/topic die NIET met de PC is gepost een klein 16x16 icoontje van een mobieltje staat. Met een tooltip op waarin staat met war voor mobiel of toestel et is gepost (iPod, mobiel, iPhone, iPad, ...)

Dit is handig, leuk om te weten en hieruit is het snel af te leiden vanwaar alle typfouten komen. Ook word het gezelliger: "Ik heb ook een iPhone, mijn gamecenter naam is (...))

Grtz
 

Lennard

Active member
Daar ben ik zelf al een tijdje voorstander van
biggrin.gif
 

Antonn

New member
Zo kan je ook duidelijker zien hoe de groei van non-PCs toeneemt op het internet. Er zijn meer personen met mobieltjes op het internet actief als personen met een oude IE versie. Toch gaat alle aandacht naar de IE. Dit is maar een voorbeeld, maar dit zal ook personen aansporen om hun site mobiel-vriendelijker te maken.


toevoeging op 1 mei 2012, 22:03:03:
En ik ben benieuwd naar de andere reactied
biggrin.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik zou dan bij de post rechtsonderin (nog boven de signature) het icoontje plaatsen:

android-icon.gif
 

Antonn

New member
Rik (link):
Ik zou dan bij de post rechtsonderin (nog boven de signature) het icoontje plaatsen:



Nice, het kan zo maar als je niet 100 icoontjes bij elkaar wilt verzamelen kan je ook gwn 16x16 van mobiektje met tooltip nemen
wink.gif


Je bent dus voor?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
^

Een icoon = Android
Ander icoon = Apple
Nog ander = telefoon (misc telefoon dus)
Geen icoon = PC
 

Ewan

New member
Rik (link):
^

Een icoon = Android
Ander icoon = Apple
Nog ander = telefoon (misc telefoon dus)
Geen icoon = PC


En dan nog een voor windows phone
 
G

Guest

Guest
Leuk idee, alleen dat jij als reden ook opgeeft van typefouten, dat slaat nergens op..
Je kan toch gewoon nog eens je reactie doorlezen en dan dingen verbeteren?

Dat doe ik met bijna alles, niet altijd en er kunnen heus wel eens wat fouten in staan (Ik wil dus niet zeggen dat ik nooit fouten maak, ik maak in elke zin minimaal 1 ding fout, maar dan kan je het toch gewoon opnieuw typen?

---
Als ik deze zin typ zxonder zonder te controleren en gewoon doroblijf doorblijf typen kan je zien hoeslecht hoe slecht in eigenlijk kan typen ik heb deze zin gewoon getypt zonder te backspace tyoetstoets te gebruiken, vandaar dat mijn backspace toets al helemaal versleten is omdat ik redelijk wat fouten maak tijdens het ytoeb typen vanmijn van mijn reactie
emo.gif

----

Maar al bij al, is het wel een leuke toevoeging
smile.gif
.
Het is redelijk eenvoudig te controleren of het vanaf een mobiel is gepost of niet dus ;-)
 

Robbert

New member
Lennard (link):
Nou dan vind ik 1 icoontje wel genoeg
emo.gif



Zou het juist wel grappig vinden als er ook een device bij staat
emo.gif

Maar het zal idd nooit als excuus gebruikt kunnen worden, omdat er gewoon een woordenboek op de iPod/iPad staat met controle, en dat is op een Android phone of Windows phone niet anders.
Maar idd wel een grappig idee
yummie.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Kingunit (link):
Afbeelding


toevoeging op 2 mei 2012, 21:41:32:
resized ofc.
als je die kleiner maakt wordt het niet mooi, neem dan deze of zo:
phone.png

Het idee is idd wel leuk
smile.gif
 
A

Antonn

Guest
En dan als je met je muis erop gaat dat er staat in zon overlay:
Gepost met [MERK]
 
A

Antonn

Guest
Kingunit (link):
Denk dat het telefoon type niet veel uitmaakt.
emo.gif
_


Jawel, best leuk om te weten of iemand met een Iphone of een HTC of een SAMSUNG enzovoort heeft getweet.

Anders kan je net zo goed zeggen, wat boeit het of iemand met telefoon heeft gepost, ook alleen maar nieuwsgierigheid
smile.gif
 

Kingunit

New member
Nicknl (link):

Kingunit (link):
Denk dat het telefoon type niet veel uitmaakt.
emo.gif
_


Jawel, best leuk om te weten of iemand met een Iphone of een HTC of een SAMSUNG enzovoort heeft getweet.

Anders kan je net zo goed zeggen, wat boeit het of iemand met telefoon heeft gepost, ook alleen maar nieuwsgierigheid
smile.gif




Getweet?
 
A

Antonn

Guest
Kingunit (link):

Nicknl (link):

Kingunit (link):
Denk dat het telefoon type niet veel uitmaakt.
emo.gif
_


Jawel, best leuk om te weten of iemand met een Iphone of een HTC of een SAMSUNG enzovoort heeft getweet.

Anders kan je net zo goed zeggen, wat boeit het of iemand met telefoon heeft gepost, ook alleen maar nieuwsgierigheid
smile.gif




Getweet?



Dude je snapt wat ik bedoel, maar inderdaad ik maakte een foutje.
 
Bovenaan