Mobiele website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timkb

New member
Het is 2012 iedereen heeft een smartphone en ik denk dat het voor de comunity wel een goede toevoeging is. Al is het enkel het forum (belangrijkst voor de meesten).

Ik neem aan dat alles netjes volgens het MVC princiepen is gemaakt dus dan zou een mobiele forum niet zo gek moeilijke te maken zijn lijkt mij?

Lennard

Active member
Timmie (link):
Ik neem aan dat alles netjes volgens het MVC princiepen is gemaakt
Dat is toch een hele foute aanname van je.
biggrin.gif

V

Verwijderd lid 399

Guest
Timmie (link):
Het is 2012 iedereen heeft een smartphone en ik denk dat het voor de comunity wel een goede toevoeging is. Al is het enkel het forum (belangrijkst voor de meesten).

Ik neem aan dat alles netjes volgens het MVC princiepen is gemaakt dus dan zou een mobiele forum niet zo gek moeilijke te maken zijn lijkt mij?

Ik niet?

G

Guest

Guest
Nielsie (link):

Timmie (link):

Ik niet?

sowieso kun je dan overal wel rekening mee gaan houden. Scherm resoluties, tablets, etc. etc.

Ik moet enkel inzoomen op mijn iPhone (5) maar hoe groot is die moeite?

Timkb

New member
Lennard (link):

Timmie (link):
Ik neem aan dat alles netjes volgens het MVC princiepen is gemaakt
Dat is toch een hele foute aanname van je.
biggrin.gif

Ouch.

Nielsie (link):

Timmie (link):

Ik niet?

Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen maar het grote gros heeft een smartphone. Als je niets nuttigs kunt posten doe het dan niet.

Livonias (link):

Nielsie (link):

Timmie (link):

Ik niet?

sowieso kun je dan overal wel rekening mee gaan houden. Scherm resoluties, tablets, etc. etc.

Ik moet enkel inzoomen op mijn iPhone (5) maar hoe groot is die moeite?

Met een mobiele layout werk je neem ik aan met %ten en dan spelen resoluties geen rol of de schermen moeten wel erg klein zijn.

Lennard

Active member
De boel werkt niet met templates, dus daar gaan veel meer uren in zitten dan even een versimpelde layout omzetten naar templates.

Kingboy

New member
Vraag gewoon aan de leden die GRATIS willen helpen met de mobiele versie, want als er een mobiele site is dat is dan veel fijner.

PS : Bij mij werkt de standaard versie gewoon op de smartphone en de tablet.

G

Guest

Guest
Kingboy (link):
Vraag gewoon aan de leden die GRATIS willen helpen met de mobiele versie, want als er een mobiele site is dat is dan veel fijner.

PS : Bij mij werkt de standaard versie gewoon op de smartphone en de tablet.

Is ook al eerder nee op gezegd, omdat Lennard dan zijn source moet delen

Dylan

<script>
Dylanh (link):
Hoi,

Je denk nu vast, weer z`n topic
schater.gif

Maar ik bedoel hier iets anders mee. Namelijk op YouTube, Google etc. heb je zo iets dat je de website altijd ingezoomd hebt, dus dat je de hele tijd niet hoeft te inzoomen. En dat lijkt me hier op one2xs ook handig, want hier moet ik altijd inzoomen.

Wat ik dus bedoelde; ga maar eens naar Twitter.com op je telefoon en dat bedoelde ik.

Tyler

New member
Webapp zou ook wel leuk zijn.
smile.gif

Beetje jammer van de developer account kosten van apple voor ISO
emo.gif
100p/j

Rogier

New member
@tyler: die €100 p/j is eigenlijk niks. Voor bedrijven is at een scheintje. En zo scheid je toch wel de mindere van betere programmeurs. De betere weten dat ze die €100 er snel uit kunnen halen.

Tyler

New member
Rogier (link):
@tyler: die €100 p/j is eigenlijk niks. Voor bedrijven is at een scheintje. En zo scheid je toch wel de mindere van betere programmeurs. De betere weten dat ze die €100 er snel uit kunnen halen.

klopt, maar trekt ook minder "potential developers"
iedereen gat lekker naar gratis android ontwikkelen die shit.
En als ze beetje succesvol zijn en wat verdienen misschien nog is naar IOS.

Maar klopt wel, voor bedrijven is dat niks
yummie.gif

Timkb

New member
Tyler (link):

Rogier (link):

klopt, maar trekt ook minder "potential developers"
iedereen gat lekker naar gratis android ontwikkelen die shit.
En als ze beetje succesvol zijn en wat verdienen misschien nog is naar IOS.

Maar klopt wel, voor bedrijven is dat niks
yummie.gif

Gevalletje kwaliteit boven kwantiteit, in de Android market staat helaas erg veel rommel. Het zou de kwaliteit te goede komen als ze ook een fixe som vragen voordat apps de store in mogen.

Overigens denk ik niet dat het developers weg jaagt, €80 is praktisch niks die je er voor neer moet tellen.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Voor android betaal je 20 euro. Dus dat is veel makkelijker instappen voor potentiele developpers. En die rommel komt enkel doordat Android veel opener is dan Apple. Dat heeft voordelen, maar kan ook nadelen hebben dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan